vonnie Skrevet 29. oktober 2003 #21 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tusen takk for den linken...det var mye fint der! Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 29. oktober 2003 #22 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg sender noen julekort, men definitivt ikke til alle i slekten, da hadde jeg gått personlig konkurs bare på portoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. oktober 2003 #23 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har trappet ned hvert eneste år. Jeg får aldri julekort fra noen, og da er det ikke alltid gøy å sende heller... Ikke at man sender for å få, men når man hverken får kort tilbake, eller at kortet blir nevnt med et eneste ord, da gidder jeg ikke lengre..... Helt enig. Jeg har sendt rundt 50-60 julekort de siste fem-seks årene. Når folk ikke klarer å verken sende kort tilbake, ta en telefon og si takk for hilsenen eller i det minste takke når jeg treffer dem, så mister jeg litt lysten. Mener ikke enkle kort med bare "god jul og godt nyttår", men kort og brev, noen med bilder og alle håndskrevne... Blir så skuffet når jeg ikke får svar, så i år blir det ytterst få kort som blir sendt fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 29. oktober 2003 #24 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har alltid likt å sende julekort, men når flere og flere sender felles julehilsner til alle de kjenner PÅ MAIL så vet jeg ikke hvor lenge jeg selv gidder å bruke tid, krefter og mange penger på håndlagede julekort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå