Gå til innhold

Millas vannvittige tråd om sengetøy skifting,hybelkaniner og

Thea

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er på sin plass med en stooooor applaus til Milla som fra hun postet sitt meget interessange innlegg klokken 17.32 har klart og oppnå faktisk hele 3 sider, 36 svar og er blitt lest 267 ganger og nå er klokka 23.21. samme dato som overnevnte innlegg ble postet hoppe.gif

Denne tråden startet med Millas store fortvilende oppdagelse av venninnens skifte sengetøy rutine,og jeg må si vi fikk opplyst en del innteressante opplysninger om en del støvmaniske frikere her på KG.Til og med min egen mens syklus og mitt syn på Libresse bind,med og uten Vinger of course har fått fri utfoldelse på denne tråden.

Og for ikke og glemme alle de søte små hybelkaninene som får et kortvarig liv i disse støv frikerenes hjem icon_eek.gif

Og tørketrommel ER en fin ting icon_smile.gif

Om noen nå skulle fatte interesse for denne tråden finnes den på Generell debatt og alle innleggene anbefales og leses med stor interesse og innlevelse.Gjerne ta noen notater her og der.Man kan aldri bli for klok,hverken på sengetøy,Libresse eller Millas støv mani icon_wink.gif

Og hver alle fri til å skyte inn et råd eller to om min ufordragelige ødsel av mitt dyrebare menstruasjons blod. Alt mottas med takk icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Hilsen fra tull tjuppa icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 14 år senere...
AnonymBruker

Kan noen være behjelpelig med å finne tråden hi omtaler? 

Anonymkode: 1ab28...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.4.2017 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Tråden er fra 2002...

Anonymkode: 0d9e7...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.4.2017 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Tråden finnes ikke på Generell debatt. Jeg sjekket om den var på underforum Hus og hage, men der er ingen tråder fra 2002 dessverre.

Tråden er antagelig slettet, om du ikke finner den i et av de andre underforumene.

Hvorfor er denne tråden interessant?

Hva er trådtittelen?

Anonymkode: 359ba...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden finnes ikke på Generell debatt. Jeg sjekket om den var på underforum Hus og hage, men der er ingen tråder fra 2002 dessverre.

Tråden er antagelig slettet, om du ikke finner den i et av de andre underforumene.

Hvorfor er denne tråden interessant?

Hva er trådtittelen?

Når denne tråden finnes, så synes jeg det er rart om ikke den tråden hi omtaler også finnes. 

Milla er en mye omtalt bruker. Jeg ønsker å lese hva og hvordan hun skrev. Andre tråder er og av interesse, om noen kan hjelpe? 

Anonymkode: 44961...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når denne tråden finnes, så synes jeg det er rart om ikke den tråden hi omtaler også finnes. 

Milla er en mye omtalt bruker. Jeg ønsker å lese hva og hvordan hun skrev. Andre tråder er og av interesse, om noen kan hjelpe? 

Anonymkode: 44961...52f

Om du går på hennes profil, finner du noen få innlegg som hun har skrevet.

Du kan gå direkte til hennes profil gjennom denne taggen @Milla, og velge å se hennes innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du går på hennes profil, finner du noen få innlegg som hun har skrevet.

Du kan gå direkte til hennes profil gjennom denne taggen @Milla, og velge å se hennes innhold.

Det er ikke riktig milla. Riktig milla slettet seg eller ble slettet. Men tror hun er enda under et annet brukernavn. 

Anonymkode: 7d167...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er en lignende tråd som den du etterlyste. Det ser ut til at Milla byttet navn til Minnie Emmerdale, og at hun deretter slettet seg (ettersom det står Gjest foran brukernavnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her kan du kanskje finne ledetråder til å lese innleggene av brukeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...