Thea Skrevet 6. mai 2002 #1 Del Skrevet 6. mai 2002 Jeg synes det er på sin plass med en stooooor applaus til Milla som fra hun postet sitt meget interessange innlegg klokken 17.32 har klart og oppnå faktisk hele 3 sider, 36 svar og er blitt lest 267 ganger og nå er klokka 23.21. samme dato som overnevnte innlegg ble postet Denne tråden startet med Millas store fortvilende oppdagelse av venninnens skifte sengetøy rutine,og jeg må si vi fikk opplyst en del innteressante opplysninger om en del støvmaniske frikere her på KG.Til og med min egen mens syklus og mitt syn på Libresse bind,med og uten Vinger of course har fått fri utfoldelse på denne tråden. Og for ikke og glemme alle de søte små hybelkaninene som får et kortvarig liv i disse støv frikerenes hjem Og tørketrommel ER en fin ting Om noen nå skulle fatte interesse for denne tråden finnes den på Generell debatt og alle innleggene anbefales og leses med stor interesse og innlevelse.Gjerne ta noen notater her og der.Man kan aldri bli for klok,hverken på sengetøy,Libresse eller Millas støv mani Og hver alle fri til å skyte inn et råd eller to om min ufordragelige ødsel av mitt dyrebare menstruasjons blod. Alt mottas med takk Hilsen fra tull tjuppa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. mai 2002 #2 Del Skrevet 6. mai 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-05-06 23:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #3 Del Skrevet 2. april 2017 Kan noen være behjelpelig med å finne tråden hi omtaler? Anonymkode: 1ab28...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #4 Del Skrevet 4. april 2017 På 2.4.2017 den 22.42, AnonymBruker skrev: Kan noen være behjelpelig med å finne tråden hi omtaler? Anonymkode: 1ab28...5db Tråden er fra 2002... Anonymkode: 0d9e7...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #5 Del Skrevet 4. april 2017 På 2.4.2017 den 22.42, AnonymBruker skrev: Kan noen være behjelpelig med å finne tråden hi omtaler? Anonymkode: 1ab28...5db Tråden finnes ikke på Generell debatt. Jeg sjekket om den var på underforum Hus og hage, men der er ingen tråder fra 2002 dessverre. Tråden er antagelig slettet, om du ikke finner den i et av de andre underforumene. Hvorfor er denne tråden interessant? Hva er trådtittelen? Anonymkode: 359ba...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #6 Del Skrevet 4. april 2017 @Antoinette ? Kanskje du vet eller husker tråden? Anonymkode: 519f4...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #7 Del Skrevet 4. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden finnes ikke på Generell debatt. Jeg sjekket om den var på underforum Hus og hage, men der er ingen tråder fra 2002 dessverre. Tråden er antagelig slettet, om du ikke finner den i et av de andre underforumene. Hvorfor er denne tråden interessant? Hva er trådtittelen? Anonymkode: 359ba...2fb Når denne tråden finnes, så synes jeg det er rart om ikke den tråden hi omtaler også finnes. Milla er en mye omtalt bruker. Jeg ønsker å lese hva og hvordan hun skrev. Andre tråder er og av interesse, om noen kan hjelpe? Anonymkode: 44961...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #8 Del Skrevet 4. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når denne tråden finnes, så synes jeg det er rart om ikke den tråden hi omtaler også finnes. Milla er en mye omtalt bruker. Jeg ønsker å lese hva og hvordan hun skrev. Andre tråder er og av interesse, om noen kan hjelpe? Anonymkode: 44961...52f Om du går på hennes profil, finner du noen få innlegg som hun har skrevet. Du kan gå direkte til hennes profil gjennom denne taggen @Milla, og velge å se hennes innhold. Anonymkode: 359ba...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #9 Del Skrevet 4. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du går på hennes profil, finner du noen få innlegg som hun har skrevet. Du kan gå direkte til hennes profil gjennom denne taggen @Milla, og velge å se hennes innhold. Anonymkode: 359ba...2fb Det er ikke riktig milla. Riktig milla slettet seg eller ble slettet. Men tror hun er enda under et annet brukernavn. Anonymkode: 7d167...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #10 Del Skrevet 4. april 2017 Her er en lignende tråd som den du etterlyste. Det ser ut til at Milla byttet navn til Minnie Emmerdale, og at hun deretter slettet seg (ettersom det står Gjest foran brukernavnet) Anonymkode: 359ba...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #11 Del Skrevet 4. april 2017 Her kan du kanskje finne ledetråder til å lese innleggene av brukeren Anonymkode: 359ba...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå