Gå til innhold

Den beste julebrusen?


Gunilla

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Julebrusen fra Lerum. Ingen over' date=' ingen ved siden![/quote']

Kittykat har selvfølgelig rett!

Gleder meg til julebrusen kommer nå...... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aass julebrus er den absolutt beste!

:enig:

(men er litt usikker på hvorvidt det er smaken eller lokalpatriotien min som snakker) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamar / LHMR her også!! de røde brusene er ikke det jeg forbinder med julebrus. men det har mye å gjøre med hva jeg er vant til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte en gang noe som het julebrygg eller noe (aner ikke fra hvilken produsent) men det var en sinnsykt god brus (ja det var brus) brun og med en del kryddersman og sånn. Ikke bare rosa sukervann  :D  Noen som aner hva jeg snakker om?? Da ville jeg blitt veldig glad

kan det være svensk Julmust? den er brun og smaker litt krydder, en blanding av champagnebrus og gløgg synes jeg. (sverige er forresten det eneste landet i verden hvor coca-cola salget går NED i jula,det er pga Julmust)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sååå glad i julebrus, men den fra Grans og Aas tror jeg er den jeg liker best. Smakte den fra Coca Cola her om dagen og fysj! Den smakte spylevæske eller noe sånt synes jeg! *ikke at jeg vet hvordan spylevæske smaker, men men..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste er den brune på glassflaske, men blå etikett med en julenisse på (husker ikke hverm som produserer den). Den bruker vi hvert år når det er feires jul i Tøndelag (men i år blir det ikke no av :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: DAHLS JULEBRUS SÅKLART :nisse:

Helt enig med deg der Jinx. Ingen over og ingen ved siden :D

Jeg kommer til å savne den i år, da jeg skal feire jul i Danmark. Hvor de ikke har noen julebrus, de har kun juleøl og nissevodka :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste er den brune på glassflaske' date=' men blå etikett med en julenisse på (husker ikke hverm som produserer den). Den bruker vi hvert år når det er feires jul i Tøndelag (men i år blir det ikke no av :()[/quote']

Det er Dahls julebrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Julebrusen fra Hamar&Lillehammer Bryggeri er verdens beste!!!! :D

Kjøpte en ekstremt billig julebrus på Spar, den var skikkelig pyton, smakte som ublanda saft med kullsyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrusen fra Hamar&Lillehammer Bryggeri er verdens beste!!!! :D

*puster lettet ut*

Endelig et fornuftig menneske igjen! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig: :enig_animasjon:

Men hvorfor 1. desember? Brusen er ute allerede den! :)

Fordi jeg synes julebrus hører jula til... Og 1. desember, da er vi liksom i julemåneden... Kan godt starte første søndag i advent også da, hvis det kommer før 1. desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...