Gunilla Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det slår meg forresten at et bryggeri som holder til i nærheten av Løten kanskje kan ha fått litt inspirasjon... Nja, det er blankt, ikke brunt, serr'u. Derfor bryggerinissen på Hamar. Med Bryggerinissen i Løten er vi inne på detta med den beste julerusen. Men det er en annen tråd. Viktig å skille snørr og bart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #22 Del Skrevet 21. oktober 2003 Viktig å skille snørr og bart Kan du sende en PM om dette til Sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #23 Del Skrevet 21. oktober 2003 Personlig mener jeg at ingen jukebruser slår Hamar Bryggeri sin julebrus! (RIngnes produserer den nå) Den er brun, selges ikke hele året (men begynner riktignok salget i oktober, regner jeg med) og er uslåelig. YES, YESS, YESSS!!!! Sånn er det med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 21. oktober 2003 #24 Del Skrevet 21. oktober 2003 vel... julebrus for meg er Lerum sin.....men er jo vant med CB sin også da...siden jeg nå har bodd her i Kristiansand i noen år.....men jeg får liksom ikke det helt til å stemme med brun julebrus.... MEN.....som sagt....mye god julebrus i dette landet....men min personlige favoritt er Lerum sin.....SAOGNDAL er forresten best Hilsen Lena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. oktober 2003 #25 Del Skrevet 21. oktober 2003 DAHLS! DAHLS! DAHLS! :glede seg til den kommer i butikken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 21. oktober 2003 #26 Del Skrevet 21. oktober 2003 Den røde julebrusen fra Grans (ja, nå har de vel forresten kuttet ut den gule i noen år) - det er ingen annen julebrus for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 22. oktober 2003 #27 Del Skrevet 22. oktober 2003 Gadd ikke lage noen "Hvilken julebrus er best"-tråd jeg, såklart er det Hamars som er best. Sier seg jo selv det! Ingen over, ingen ved siden... Og hadde det vært opp til meg hadde det ikke vært noen andre i det hele tatt. *glede seg til 1. desember* :enig_animasjon: Men hvorfor 1. desember? Brusen er ute allerede den! -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 22. oktober 2003 #28 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den brune er best' date=' ja. Men den bør nå helst komme fra CB.[/quote'] :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. oktober 2003 #29 Del Skrevet 23. oktober 2003 E.C Dahls SELVFØLGELIG! :D Har vært tradisjon siden jeg kunne gå.. Men selger den bare fra tr.heim og nordover! Så jeg får ikke min julebrus i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 23. oktober 2003 #30 Del Skrevet 23. oktober 2003 Julebrusen fra LERUM!!!!!!!!!!!!Finner den ikke mer her..må lete andre plasser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. oktober 2003 #31 Del Skrevet 23. oktober 2003 Julebrusen fra LERUM!!!!!!!!!!!!Finner den ikke mer her..må lete andre plasser... Ja den er best Den kommer sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 23. oktober 2003 #32 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hamar/Lillehammer sin er den beste ja, ingen tvil om det. Den skal opprinnelig være farget som årets juleøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #33 Del Skrevet 23. oktober 2003 Lerum. Sjølv om det eigentleg er cola forever her i gården, då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2003 #34 Del Skrevet 23. oktober 2003 Gadd ikke lage noen "Hvilken julebrus er best"-tråd jeg, såklart er det Hamars som er best. Sier seg jo selv det! Ingen over, ingen ved siden... Og hadde det vært opp til meg hadde det ikke vært noen andre i det hele tatt. *glede seg til 1. desember* Hvorfor venter du så lenge? Årets første Hamar-julebrus ble inntatt mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. oktober 2003 #35 Del Skrevet 25. oktober 2003 Arendals julebrus er den beste!! Ikke noe mer og si om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2003 #36 Del Skrevet 25. oktober 2003 DAHLS JULEBRUS SÅKLART :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merkesrampen Skrevet 8. november 2003 #37 Del Skrevet 8. november 2003 Den beste julebrusen er selvfølgelig Eventyrbrusen. Ingen foran og ingen ved siden av. Den må drikkes iskald. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 8. november 2003 #38 Del Skrevet 8. november 2003 Den brune er best, ja. Men den bør nå helst komme fra CB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. november 2003 #39 Del Skrevet 9. november 2003 DAHLS JULEBRUS SÅKLART Helt enig med deg at dette er den beste julebrusen Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 10. november 2003 #40 Del Skrevet 10. november 2003 Aass julebrus er den absolutt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå