Gunilla Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg slenger meg på julebrus-bølgen (du verden ) og spør? Hva slags julebrus synes du er den beste? Personlig mener jeg at ingen jukebruser slår Hamar Bryggeri sin julebrus! (RIngnes produserer den nå) Den er brun, selges ikke hele året (men begynner riktignok salget i oktober, regner jeg med) og er uslåelig. Skal seff drikkes fra glassflaske, ikke noe 1 1/2-liters plastflaske her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Gadd ikke lage noen "Hvilken julebrus er best"-tråd jeg, såklart er det Hamars som er best. Sier seg jo selv det! Ingen over, ingen ved siden... Og hadde det vært opp til meg hadde det ikke vært noen andre i det hele tatt. *glede seg til 1. desember* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 Den brune er best, ja. Men den bør nå helst komme fra CB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har dere ikke smakt julebrus fra Mack bør dere egentlig ikke uttale dere. Det er klart den er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Julebrusen fra Lerum. Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 den bør nå helst komme fra CB. jeg kunne ikke sagt det bedre selv bertha!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Julebrusen fra Lerum. Ingen over' date=' ingen ved siden![/quote'] Jepp!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nei, nei, nei...! Lerum er ikke god i det hele tatt. Det er Hansa sin julebrus som er den beste! Men aller, aller, aller best var festbrusen fra Bjørgvin brusfabrikk *mimre* - den med grønn etikett og ballonger på. Strengt talt ikke en julebrus, men siden jeg kun fikk disse sprudlene dråpene til jul i min barndom, er dette julebrus god som noen for meg. Dessverre produseres ikke herligheten lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. oktober 2003 #9 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lerum sin Julebrus er best! Gleder meg sånn til den kommer i butikkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. oktober 2003 #10 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg er tydeligvis den eneste som liker "kommers brus" - liker den rød ringnes sin best jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. oktober 2003 #11 Del Skrevet 20. oktober 2003 DAHLS JULEBRUS SÅKLART Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. oktober 2003 #12 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har dere ikke smakt julebrus fra Mack bør dere egentlig ikke uttale dere. Det er klart den er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 #13 Del Skrevet 21. oktober 2003 Såklart er det Hamars som er best. Sier seg jo selv det! Ingen over, ingen ved siden... Og hadde det vært opp til meg hadde det ikke vært noen andre i det hele tatt. Couldn't agree more! Lillian *slår et slag for Hedmark* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #14 Del Skrevet 21. oktober 2003 Mack er god, Dahls er god og CB er veldig god. Men den aller aller beste er faktisk (fanfare...ta-daaa) Arendals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. oktober 2003 #15 Del Skrevet 21. oktober 2003 Pøh, Aass sin julebrus er den beste!!! (den heter til vanlig eventyrbrus eller trollbrus) Den er god den!! Til nød kan jeg gå med på Ringnes sin julebrus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derzod Uhmt Skrevet 21. oktober 2003 #16 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hansa lager julebrus, de andre lager rødbrunt skvip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #17 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hansa lager julebrus' date=' de andre lager rødbrunt skvip! [/quote'] Jada! Og Brann er seriemester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 21. oktober 2003 #18 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vet ikke hvilken som er best jeg. Smakte en gang noe som het julebrygg eller noe (aner ikke fra hvilken produsent) men det var en sinnsykt god brus (ja det var brus) brun og med en del kryddersman og sånn. Ikke bare rosa sukervann :D Noen som aner hva jeg snakker om?? Da ville jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vet ikke hvilken som er best jeg. Smakte en gang noe som het julebrygg eller noe (aner ikke fra hvilken produsent) men det var en sinnsykt god brus (ja det var brus) brun og med en del kryddersman og sånn. Ikke bare rosa sukervann :D Noen som aner hva jeg snakker om?? Da ville jeg blitt veldig glad Kan'ke ha vært no' anna enn Bryggerinissens brus, detta: heia bryggerinissen i Hamar/Lillehammer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #20 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det slår meg forresten at et bryggeri som holder til i nærheten av Løten kanskje kan ha fått litt inspirasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå