Anna Lovinda Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Eller som man sier på engelsk; mercy f**k. Hva legger du i det? Og har du noensinne hatt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 :o *tenke, tenke* Godt spørsmål!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 ...og hvor går grensen mellom mercy fuck og fucking good friend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Øh nei ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Faens møkkaord :evil: Sambo ville ikke ha sex med meg en gang fordi det ville bli medlidenhetsex... -> måtte han brenne i helvete den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 ...og hvor går grensen mellom mercy fuck og fucking good friend?Ja, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Som Trygve Rønningen så fint sa det: Her er det jeg som har svarene, og dere har spørsmålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fucking good friends kjenner jeg til ja, men har aldri hatt medlidenhetssex.Kunne ikke fallt meg inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 20. oktober 2003 #9 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fucking good friends er sex fra to personer som vil ha sex med hverandre for felles nytelse. Medlidenhetssex er sex der den ene kun er med på det for at h*n synes synd på den andre, eller noe. Jeg har hatt førstenevnte, men litt usikker på den andre. Teller sex med typen når man egentlig vil sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 20. oktober 2003 Fucking good friends er sex fra to personer som vil ha sex med hverandre for felles nytelse. Medlidenhetssex er sex der den ene kun er med på det for at h*n synes synd på den andre, eller noe. Jeg har hatt førstenevnte, men litt usikker på den andre. Teller sex med typen når man egentlig vil sove? ....sorry... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. oktober 2003 #11 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har gjort så mye rart, at det skulle neimen ikke forundre meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #12 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hm... det har jeg faktisk, men det er ikke noe bra... Til syvende og sist blir det ikke særlig vellykka når du egentlig ikke har særlig lyst, men gjør det for å være snill... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. oktober 2003 #13 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det betegnelsen på den sexen Trøffelhelten får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #14 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det betegnelsen på den sexen Trøffelhelten får? Han får da noe... Suz - litt slem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #15 Del Skrevet 21. oktober 2003 Er det betegnelsen på den sexen Trøffelhelten får? Sændis, det oser både misunnelse og gammel fyll av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå