Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vi kjeder oss litt for tiden... Synes jeg merker på datteren min (19mnd) at hun også kjeder seg en del... Hva skal man finne på? SKulle ønske det var et slags hus her i byen man kunne dra til om ettermiddagene å møte andre foreldre og barn, og være litt sosial. Vi kjenner ikke så mange her i byen heller.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hva med å besøke biblioteket en og annen ettermiddag. Lese bøker eller tegne kanskje, mange muligheter på et bibliotek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 biblioteket ja. og nå kan dere dra ut i snøen. tegn og klipp ut store figurer - mal med fingrene kanskje. les og les og les. dere kan også bygge hytte inne med alle putene og teppene. og bak! jeg begynte å bake tidlig med mine barn. de fikk sitte og grise (det blir jo rot uansett) - og de elsket det. men herregud, noen ganger kjeder vi oss sånn at vi bare setter på en laaang video. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vi går tur, tegner, maler, synger, ser på tv, gjør husarbeid......men tro meg vi kjeder oss halvt til døde innimellom vi også Så nye tips tas i mot med takk her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 21. oktober 2003 #5 Del Skrevet 21. oktober 2003 Litt på siden, men; jeg tror barn har godt av å kjede seg litt innimellom også, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 21. oktober 2003 #6 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå