sussanne Skrevet 9. januar 2011 #21 Del Skrevet 9. januar 2011 Bor i sentrum av Oslo. I løpet av de 1,5 år jeg har bodd her har jeg blitt en skikkelig rasist og det er bare mennenes skyld. De er ekle, de trakasserer, du skriker stygge ting etter deg når du går forbi, de prøver å stoppe deg ved å si "o baby, hvor skal du?" De gjør meg kvalm og de stjeler. Selvfølgelig mener jeg ikke alle menn og det er jo ikke stereotypen til alle utenlandske menn. Men dessverre er det de man legger merke til først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missyme Skrevet 9. januar 2011 #22 Del Skrevet 9. januar 2011 Hadde du pepret ned en voldteksmann hadde du vel bare blitt kalt rasist Tror det er bedre å bli kalt rasist enn å bli voldtatt, tror jeg kunne levd med det gitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 9. januar 2011 #23 Del Skrevet 9. januar 2011 Tror det er bedre å bli kalt rasist enn å bli voldtatt, tror jeg kunne levd med det gitt. Der er jeg enig, husker bare en opplevelse jeg hadde med ett sånt svin. Løp opp til meg og tafset på meg, spurte hvor jeg bodde og at jeg var deilig osv. Da jeg ristet han av meg og skrek at " nei! " jeg var ikke interesert så slengte han bare etter meg " er do rasist?! Jævla rasistiske hore! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 9. januar 2011 #24 Del Skrevet 9. januar 2011 Fleste norske kvinner viser vel litt mer enn ankler og håndledd. De fleste går rundt kledd som horer ( noe som IKKE betyr at vi er horer, not at all!!) men vi kler oss som det. hmm, er sommerkjoler eller shorts og t skjorte det samme som å kle seg som en hore ? hva slags klær bruker horer ? Det er ikke klærne som skaper en hore det er handlinger . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #25 Del Skrevet 9. januar 2011 Eh? Går de fleste norske damer rundt som HORER?? Hvilket miljø henger du i da? Har du sett en skikkelig hore noen gang? Kan med hånda på hjerte si at jeg aldri har kledd meg som en hore i alle fall!! Jeg bor på østlandet. Og jeg har sett mange ekte horer ja. Norske jenter vaser rundt med utringning, miniskjørt, bittesmå kjoler der alt hopper ut osv. Og jeg er ikke noe bedre selv. Så¨skjønner godt at utlendingene ser på oss som horer jeg, når de er vandt til bruka, og kvinner som kler seg respektabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missyme Skrevet 9. januar 2011 #26 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg bor på østlandet. Og jeg har sett mange ekte horer ja. Norske jenter vaser rundt med utringning, miniskjørt, bittesmå kjoler der alt hopper ut osv. Og jeg er ikke noe bedre selv. Så¨skjønner godt at utlendingene ser på oss som horer jeg, når de er vandt til bruka, og kvinner som kler seg respektabelt. Men herlighet, det er da faktisk ikke alle norske damer som går kledd som deg. Ærlig talt. Eier ikke et eneste miniskjørt eller minikjole eller noe som er dypt utringet. Hvor gammel er du egentlig? Mener du at alle jenter i alle aldre går kledd sånn? Ja NOEN gjør det, men å si at de FLESTE gjør det, det er reint bullshit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 9. januar 2011 #27 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg bor på østlandet. Og jeg har sett mange ekte horer ja. Norske jenter vaser rundt med utringning, miniskjørt, bittesmå kjoler der alt hopper ut osv. Og jeg er ikke noe bedre selv. Så¨skjønner godt at utlendingene ser på oss som horer jeg, når de er vandt til bruka, og kvinner som kler seg respektabelt. Norske menn er da også omgitt av kvinner uten burka , men man tror da ikke at man kan skade dem likevel? Du kan godt forstå det om du vil, men forsvarer du det ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 9. januar 2011 #28 Del Skrevet 9. januar 2011 hmm, er sommerkjoler eller shorts og t skjorte det samme som å kle seg som en hore ? hva slags klær bruker horer ? Det er ikke klærne som skaper en hore det er handlinger . Takk, sebastianen! Jeg bor på østlandet. Og jeg har sett mange ekte horer ja. Norske jenter vaser rundt med utringning, miniskjørt, bittesmå kjoler der alt hopper ut osv. Og jeg er ikke noe bedre selv. Så¨skjønner godt at utlendingene ser på oss som horer jeg, når de er vandt til bruka, og kvinner som kler seg respektabelt. Det tror jeg vi alle har skjønt, gitt! Går vi ikke i burka, er vi ikke "respektable" kvinner, og blir behandlet derettter. Newsflash! Vi blir like dårlig behandlet om vi kommer i fotside skjørt, rett og slett fordi vi er vantro, norske kvinner. Skal vi så bare finne oss i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #29 Del Skrevet 9. januar 2011 Norske menn er da også omgitt av kvinner uten burka , men man tror da ikke at man kan skade dem likevel? Du kan godt forstå det om du vil, men forsvarer du det ? Nei, men norske menn er vokst opp med at norske jenter kler seg slik. Og jeg forsvarer det, og synst mange er utrolig hårsåre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 9. januar 2011 #30 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, men norske menn er vokst opp med at norske jenter kler seg slik. Og jeg forsvarer det, og synst mange er utrolig hårsåre her. Det jeg lurte på om du forsvarte var uenlandsk menn som antaster kvinner fordi de tror de er horer . Hva mener du reaksjonen bør være ? Synes du norske jenter er umoralske dersom de går i minikjole ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missyme Skrevet 9. januar 2011 #31 Del Skrevet 9. januar 2011 Utrolig hårsåre? Om jeg vil kle meg lettkledd så har ingen fremmed lov å kalle meg hore uansett. Hadde jeg kalt han noe rasistisk så hadde jeg fått bank, men å kalle norske damer er liksom bedre enn å være rasist da eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 9. januar 2011 #32 Del Skrevet 9. januar 2011 Og jeg forsvarer det, og synst mange er utrolig hårsåre her. Så når jeg reagerer på å bli kalt hore, forfulgt, forsøkt overfalt eller ser jentunger på 12-13 år bli åpenlyst sextrakassert av voksne menn, så er jeg hårsår? Du mener jeg skal bare finne meg i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #33 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, men norske menn er vokst opp med at norske jenter kler seg slik. Og jeg forsvarer det, og synst mange er utrolig hårsåre her. Ok, så da kan vi som er oppvokst med lettkledde damer trakassere damer i burka? vi er jo ikke vant til denne rare bekledningen og må da få lov til å le av dem og peke med frekke kommentarer. Gjerne også røske dem i burkaen og komme med tullekommentarer fordi de ikke kler seg som normale folk? Alle muslimske damer i burka er selvsagt uintelligente og pripne dørmatter som lar seg tråkke på av sine mannssjåvinistiske menn, og det trenger de å høre, så la oss fortelle dem det. Hvis de ikke tåler såpass er de hårsåre. Vi kan jo ikke noe for det siden vi er oppvokst med damer som kler ser i normale klær. Hvilken herlig tankegang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 9. januar 2011 #34 Del Skrevet 9. januar 2011 Ok, så da kan vi som er oppvokst med lettkledde damer trakassere damer i burka? vi er jo ikke vant til denne rare bekledningen og må da få lov til å le av dem og peke med frekke kommentarer. Gjerne også røske dem i burkaen og komme med tullekommentarer fordi de ikke kler seg som normale folk? Alle muslimske damer i burka er selvsagt uintelligente og pripne dørmatter som lar seg tråkke på av sine mannssjåvinistiske menn, og det trenger de å høre, så la oss fortelle dem det. Hvis de ikke tåler såpass er de hårsåre. Vi kan jo ikke noe for det siden vi er oppvokst med damer som kler ser i normale klær. Hvilken herlig tankegang. Du kunne jo prøve...hoho! Det hadde blitt ramaskrik av en annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. januar 2011 #35 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg har ihverfall lært hvem de værste rasistene er! Det er ikke oss! Gir dem ALT oppi hendene når de kommer hit også svarer de med å trakkasere, voldta og hundse våre egne kvinner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missyme Skrevet 9. januar 2011 #36 Del Skrevet 9. januar 2011 Ok, så da kan vi som er oppvokst med lettkledde damer trakassere damer i burka? vi er jo ikke vant til denne rare bekledningen og må da få lov til å le av dem og peke med frekke kommentarer. Gjerne også røske dem i burkaen og komme med tullekommentarer fordi de ikke kler seg som normale folk? Alle muslimske damer i burka er selvsagt uintelligente og pripne dørmatter som lar seg tråkke på av sine mannssjåvinistiske menn, og det trenger de å høre, så la oss fortelle dem det. Hvis de ikke tåler såpass er de hårsåre. Vi kan jo ikke noe for det siden vi er oppvokst med damer som kler ser i normale klær. Hvilken herlig tankegang. Nei for da blir du jo rasist!! Det er da bare andre veien det er lov, for det er jo ikke rasistisk........ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #37 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det kun i Oslo denne trakkaseringen skjer? Syns ikke jeg hører om det i andre byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raina Skrevet 9. januar 2011 #38 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det kun i Oslo denne trakkaseringen skjer? Syns ikke jeg hører om det i andre byer. Eg bur ein plass der det er asylmottak, og ganske mange innvandrarar. Men dei er jo nesten prakteksemplar etter det eg høyrar frå Oslo. Det skjer jo at dei nistirrar når du går forbi, og smilar litt sleskt...men dei ropar aldri, ei befølar dei nokon, eller kallar dei for horer. Merkeleg dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 9. januar 2011 #39 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det kun i Oslo denne trakkaseringen skjer? Syns ikke jeg hører om det i andre byer. Det er vel ikke mer mystisk enn at Oslo huser langt flere innvandrere enn andre byer og tettsteder, også i relative tall. Jo flere av dem, jo flere problemer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #40 Del Skrevet 9. januar 2011 Er det kun i Oslo denne trakkaseringen skjer? Syns ikke jeg hører om det i andre byer. Jeg har bodd 10 år i Oslo, og har egentlig ikke opplevd direkte trakassering fra utlendinger. Har jo opplevd at de maser om en date, men det er det. Jeg kler meg verken spesielt anstendig eller uanstendig, har bra utseende men er brunette. Kanskje det er blondinene som blir plaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå