AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Del Skrevet 7. januar 2011 Har en kjæreste med en helt fantastisk personlighet, og han kaller meg stadig vekk søt ting. Blir så smigret, og vil gjerne ha noe å si tilbake. Men jeg synes det er så vanskelig å finne på noe å kalle gutter.. noen som kan komme med forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinf Skrevet 8. januar 2011 #2 Del Skrevet 8. januar 2011 viss du skal kalle han noe så kan det vere for eksempel ; søten, kjekken, vennen, guttn min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dunderungen Skrevet 25. oktober 2011 #3 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kaller min for Sjarmør, fordi han klarte å sjarmere seg vei inn til hjertet mitt. En smule kleint, men jeg liker det Også snuppen, snusk og ''Go'som gullj'' er det jeg bruker mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 25. oktober 2011 #4 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg finner opp kallenavn selv, som passer han og vår interne humor. Ellers kan jeg glatt finne på å kalle en gutt søt, om jeg syns han gjør/sier noe søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 25. oktober 2011 #5 Del Skrevet 25. oktober 2011 Langstaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå