Gå til innhold

Suzy-snuskis!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

:o

Ja, det er jo helt uprovosert. Jeg bare hopper fram og begynner å snakke om pupper. Var bare glad og begeistret, jeg ... Sukk, det er vanskelig å være løwe.

*tusler videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
:o

Ja, det er jo helt uprovosert. Jeg bare hopper fram og begynner å snakke om pupper. Var bare glad og begeistret, jeg ... Sukk, det er vanskelig å være løwe.

*tusler videre*

:sjokkert:LØWEN!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!!! Mente det ikke sånn, kom tilbake, ikke gååååååååååååååå :grine:

Vær vennen min, mente ikke å anklage deg for noe som helst, pleease :blomst_opp:

Ydmykst Glam :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Lurer litt på om det besøket burde utsettes.... Krmt' date=' kom plutselig på at jeg må mate Løwen den dagen :lol:[/quote']

Døøøh... *fornærma*

Ikke ta deg nær av det Løwen - hun liker å spille hard-to-get når det egentlig er hun som er den mest puppefikserte i verden!!!

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bykser tilbake og slikker Glammy i ... ansiktet, var det ja*

Gyldenløwer kan fort bli litt snurte, men det går heldigvis raskt over igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
*Bykser tilbake og slikker Glammy i ... ansiktet, var det ja*

Gyldenløwer kan fort bli litt snurte, men det går heldigvis raskt over igjen.

:P Hei der Løwis, stryker Løwen varsomt, øh på pelsen :sjarmor:

SUZ; ass, skal vi ha en puppefikserings-contest eller? HÆ, Løwen er sikkert med :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Let the games begin! :sjarmor:

(Men altså, sånn helt alvorlig og sånn, så er jeg ikke så veldig puppefiksert. Jeg synes pupper er en kul greie, men jeg liker best når de sitter på en flott jente som man har lyst til å passe på og være glad i ... :oops:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Men altså, sånn helt alvorlig og sånn, så er jeg ikke så veldig puppefiksert. Jeg synes pupper er en kul greie, men jeg liker best når de sitter på en flott jente som man har lyst til å passe på og være glad i ... :oops:)

Du er liksom litt lur også...Akkurat når jeg trodde det var mest fjas med deg så serverer du dette. Nå ble jeg veldig sjarmert... :oops:

Det er jo slike Løwer vi vil ha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Let the games begin! :sjarmor:

8) Løwen, ass! DU vet å få yttrykt deg... Mener bare engang jeg så i en tråd at du likte store pupper, som satt på forholdsvis smarte damer. Det er derfor Suz og jeg liker deg så godt. That's us baby, that's us... Ellers, så er du jo gankse lur da, fordi det der var veldig fint sagt 8) Veldig :oops:

Glammy, varm i hjertet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Han er så lur at jeg blir litt usikker jeg gitt... :wink:

:roll: Hmm, tror du han driver og juger, og egentlig er ei...oh skrekk... HUNNLØWE???? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, vet dere hva :fy:

Er dere alltid så mistenksomme? Hva slags løwer er det dere pleier å leke med egentig?

Jeg driver ikke og lurer, er bare en litt romantisk løwe til tider ... :oops: Lov det, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, vet dere hva :fy:

Er dere alltid så mistenksomme? Hva slags løwer er det dere pleier å leke med egentig?

Jeg driver ikke og lurer, er bare en litt romantisk løwe til tider ... :oops: Lov det, vel?

Vi er brente barn - rett fra grillen Løwen - man blir veldig forsiktig og mistenksom av det... :(

Liker romantiske Løwer da... :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Brent barn osv, ser du Løwis! Vi har nemlig store pupper inni puppene også, øh...storhjerta, god hjerta og varmhjerta, og sånn... Og da blir fort snille Løwer skumle, for de kan jo ikke stemme, lissom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemmer brent Suzy* :klem:

Takk :rodme::kyss:

Vi har nemlig store pupper inni puppene også' date=' øh...storhjerta, god hjerta og varmhjerta, og sånn... Og da blir fort snille Løwer skumle, for de kan jo ikke stemme, lissom [/quote']

Akkurat ja! Du får liksom alltid forklart det jeg ikke får til å si... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoho::hoho::hoho:

dere gjør dagene mine myyye festligere Takk :D

Det er godt vi kan være til nytte mens vi kaster bort tida vår... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...