Gå til innhold

Suzy-snuskis!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Du er da ikke fremmed???

Og om du lover å barbere av deg litt av det fordømrade skjegget så er det greit det skjønner du Glam-Sam... :kul:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Puh! Letta nå jeg!!!! Vil jo ikke komme imellom dere. Har kjøpt inn masse voks, og lover å ta ryggen, fjeset og underarmene før jeg hopper på bussen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finer greier - skal slipe litt på nebbet og vaske vekk sel lukta til du kommer jeg og selvfølgelig vokse ryggen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Høres strålende ut, snuskis! Gjør noe med barten også, please, pleier alltid å gjemme seg endel uhumskheter der, har jeg sett. Viktig å skille snørr og barter, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Når skjer egentlig pupp-avvenningen av små løwer? Tror det er svææært gradvis. Altfor tidlig å slutte når det ikke lenger er noe mat å hente...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
(Når skjer egentlig pupp-avvenningen av små løwer? Tror det er svææært gradvis. Altfor tidlig å slutte når det ikke lenger er noe mat å hente...)

:o Denne så jeg ikke.... Hm, hadde jo ikke tenkt å amme Løwen heller. Trodde Løwer likte rått kjøtt og sånn... *tenke* men kanksje litt begge deler? 8) Tror jeg blir utrolig opptatt mandag jeg, Suz: Løwemating, og Løwemat, er det ut som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:blunke: Jeg er så søt at du kan få hull i tenna av meg, bare spør Suz. Hun har fått utrolige tannlegeutgifter etter at hun ble kjent med meg :ler: Så dessert skal bli :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
psssssst

glammy vennen bon bons er søtt gotteri....

:o Veit jo det :roll: Men hvorfor, hvor kom godteriet inn i bildet? Trodde vi snakka om meg, jeg, at jeg var så søt.... Er det puppene mine du snakker om, Løwis? HÆ, sinnsykt puppefiksert du er... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...