Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #21 Del Skrevet 21. oktober 2003 Du er da ikke fremmed??? Og om du lover å barbere av deg litt av det fordømrade skjegget så er det greit det skjønner du Glam-Sam... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #22 Del Skrevet 21. oktober 2003 Puh! Letta nå jeg!!!! Vil jo ikke komme imellom dere. Har kjøpt inn masse voks, og lover å ta ryggen, fjeset og underarmene før jeg hopper på bussen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #23 Del Skrevet 21. oktober 2003 Finer greier - skal slipe litt på nebbet og vaske vekk sel lukta til du kommer jeg og selvfølgelig vokse ryggen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #24 Del Skrevet 21. oktober 2003 Høres strålende ut, snuskis! Gjør noe med barten også, please, pleier alltid å gjemme seg endel uhumskheter der, har jeg sett. Viktig å skille snørr og barter, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #25 Del Skrevet 21. oktober 2003 Ja, ja... litt bartevoks kanskje??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #26 Del Skrevet 21. oktober 2003 :o Bilder, ekle bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #27 Del Skrevet 21. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #28 Del Skrevet 21. oktober 2003 :-? Lurer litt på om det besøket burde utsettes.... Krmt, kom plutselig på at jeg må mate Løwen den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #29 Del Skrevet 21. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #30 Del Skrevet 21. oktober 2003 (Når skjer egentlig pupp-avvenningen av små løwer? Tror det er svææært gradvis. Altfor tidlig å slutte når det ikke lenger er noe mat å hente...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #31 Del Skrevet 21. oktober 2003 Takk handsome Mitt beste alibi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #32 Del Skrevet 21. oktober 2003 (Når skjer egentlig pupp-avvenningen av små løwer? Tror det er svææært gradvis. Altfor tidlig å slutte når det ikke lenger er noe mat å hente...) :o Denne så jeg ikke.... Hm, hadde jo ikke tenkt å amme Løwen heller. Trodde Løwer likte rått kjøtt og sånn... *tenke* men kanksje litt begge deler? 8) Tror jeg blir utrolig opptatt mandag jeg, Suz: Løwemating, og Løwemat, er det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #33 Del Skrevet 21. oktober 2003 No prob, beautiful. Så lenge du følger opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #34 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jauda, rått kjøtt er helt klart det beste. Men det er viktig med noe søtt etter maten ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #35 Del Skrevet 21. oktober 2003 :blunke: Jeg er så søt at du kan få hull i tenna av meg, bare spør Suz. Hun har fått utrolige tannlegeutgifter etter at hun ble kjent med meg Så dessert skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #36 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bon-bons!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #37 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bon-bons!!! :klø: Hæ, bon-hva-for no? Skjønte ikke jeg.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. oktober 2003 #38 Del Skrevet 21. oktober 2003 psssssst glammy vennen bon bons er søtt gotteri.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. oktober 2003 #39 Del Skrevet 21. oktober 2003 Eh, snop, sukkertøy etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #40 Del Skrevet 21. oktober 2003 psssssst glammy vennen bon bons er søtt gotteri.... :o Veit jo det Men hvorfor, hvor kom godteriet inn i bildet? Trodde vi snakka om meg, jeg, at jeg var så søt.... Er det puppene mine du snakker om, Løwis? HÆ, sinnsykt puppefiksert du er... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå