Alvina Skrevet 7. januar 2011 #21 Skrevet 7. januar 2011 Hvis lovene var opphevet for en dag ville jeg rømt til skogs og gjemt meg fra folk så godt som overhodet mulig. Fordi det ville vært en haug med gærninger ute i gatene for å robbe gullsmed, bank, butikker, rikinger osv. Det ville brutt ut masseslagsmål om godene. Og rikingene, bankene og alle andre ville igjen forsvart seg som best de kunne, dvs. med skytevåpen, feller ++. Og folk ville også benyttet seg av muligheten til å drepe folk de ikke liker, ta personlig hevn for ting, voldta, kapre fly osv. Et lovløst samfunn er ikke akkurat noe man skulle ønske seg. Du sier noe ja... Det ville jeg også gjort, men dette var en tenkt situasjon i følge ts og jeg ville kanskje brukt litt tid på å forandre Norges Lover slik at de passet meg. En dag var det ts snakket om og ikke mer enn det. En dag er ikke nok til at noen hadde oppdaget det engang. De gærningene du skriver om er i samfunnet i dag. Noen blir voldtatt, fly kapres, folk tar hevn uten å vite det selv osv. Men jeg måtte hatt hjelp til å lese alt og hadde fått med meg en som kan juss.
nickless Skrevet 8. januar 2011 #22 Skrevet 8. januar 2011 Mulig jeg hadde trådd litt hardere på gassen , og parkert elegant der det måtte passe. Hunden min skulle fått gå løs med meg , og noen skikkelig ufine mennesker jeg vet om som har laget livet vanskelig for andre , hadde våknet til mildt sagt tagget hus!
The Kitten Skrevet 9. januar 2011 #23 Skrevet 9. januar 2011 Jeg ville ruset meg på noe som er ulovlig i dag, men vet ikke hvilket rusmiddel jeg hadde valgt.
nickless Skrevet 9. januar 2011 #26 Skrevet 9. januar 2011 Gud bedre , ikke rart det er mye galskap i verden når det eneste som stopper folk fra å bli mordere er straffen de kan få!!! 1
Independent_ Skrevet 9. januar 2011 #27 Skrevet 9. januar 2011 Gud bedre , ikke rart det er mye galskap i verden når det eneste som stopper folk fra å bli mordere er straffen de kan få!!! ENIG!
Gjest Raina Skrevet 9. januar 2011 #28 Skrevet 9. januar 2011 Gud bedre , ikke rart det er mye galskap i verden når det eneste som stopper folk fra å bli mordere er straffen de kan få!!! Trur ikkje akkurat det har med straffa å gjer, trur det handlar mest om du har det som trengst i deg til å bli mordar, eller ikkje.
Fanta Exotic Skrevet 9. januar 2011 #29 Skrevet 9. januar 2011 Jeg hadde sagt opp de aller mest håpløse kollegaene mine, og ellers holdt meg inne resten av dagen. Måtte jo forsikre meg om at ingen bestemte seg for å rane, voldta, kidnappe eller drepe meg...
Fanta Exotic Skrevet 9. januar 2011 #30 Skrevet 9. januar 2011 Hadde kanskje gått innom et kjøpesenter og stjålet med noen klær, ny TV, sofa, ferske boller og en jævlig svær pose med smågodt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå