11.07.09 Skrevet 5. januar 2011 #1 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg er ei 25År gammel jente som giftet meg med min store kjærlighet sommeren 2009 og vil gjerne bli kjent med flere jenter/damer som er i samme situasjon... Om du har barn eller ikke har ingenting å si jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg/dere like vel... Kjenner du deg igjen i dette så vil jeg gjerne bli kjent med akkurat deg... Håper at det er mange der ute som føler at dette er akkurat deg... Svar på dette innlegget om "du føler deg truffet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Del Skrevet 5. januar 2011 Må vedkommene være gift for å være venn med deg altså..??? :klø: rart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 5. januar 2011 nei det må de ikke men vil bli kjent med jenter i samme situasjon som meg selv Må vedkommene være gift for å være venn med deg altså..??? :klø: rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. januar 2011 #4 Del Skrevet 5. januar 2011 Bor du i øst, vest, nord eller sør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 5. januar 2011 bor i oppland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 5. januar 2011 #6 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg skjønner ikke helt "situasjonen" eller poenget om du vil. Jeg giftet meg også sommeren 2009. Men hva er det du egentlig vil prate om? Tror du må utdype litt her... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 5. januar 2011 ikke noe spesielt jeg vil prate om jeg vil bli kjent med jenter/damer som er gift og er på min alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 5. januar 2011 #8 Del Skrevet 5. januar 2011 jeg skjønner ikke helt hvorfor de må være gift? man forandrer seg jo ikke når man blir gift? Eller vil du prate om bryllupsting? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 5. januar 2011 vet at folk ikke forandrer seg når de blir gift er bare det at alle mine venninner er single eller har akkurat blitt sammen med sin kjære. derfor ville jeg prøve å bli kjent med noen som er gift sånn som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 5. januar 2011 #10 Del Skrevet 5. januar 2011 Da må jeg spørre deg. Meldte du deg inn her på KG for og få ekte venner? Fortell litt om deg selv da??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11.07.09 Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 5. januar 2011 har nå lagt inn litt om meg selv på egen info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 6. januar 2011 #12 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva med venninnen min som har vært samboer i 13 år, er hun diskvalifisert? Hun lager veldig gode muffins. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 9. februar 2011 #13 Del Skrevet 9. februar 2011 hvor i oppland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Beate Skrevet 24. februar 2011 #14 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg giftet meg i 2010 og har nylig blitt 35 år. Det var et stort brylløp med ca 100 gjester.Vil gjerne skrive privat men jeg vet ikke hvordan jeg for det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå