Gå til innhold

Ulempene med å ha barn

Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dessuten' date=' blåveis, ingen har da gitt deg rett til å bestemme hva jeg skal se på som en ulempe? Eller?[/quote']

selvfølgelig ikke..

vi har vist vidt forskjellige måter å definere "ulempe" på..

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det blir litt vanskeligere å dyrke egne interesser, men man får til det man setter seg fore. (Om man orker) :D

Barn er nå en stor glede og velsignelse da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg er mye alene med barna og det krever mye organisering av hverdagen. Jeg vil ikke kalle det en negativ ting eller ulempe jeg, men en ekstra ting å ta seg til i hverdagen.

Samvittighet for et eller annet er alltid der. Det er en ulempe, fordi det er plagsomt.

Forøvrig synes jeg det positive ved å ha barn veier opp for alt annet som måtte dukke opp av organisering og samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke snakke om ulemper ved å ha barn. Det å ha barn får konsekvenser. Det er jo til syvende og sist det som er essensen i det dere skriver - man kan ikke lenger bare tenke på seg selv ...

Om det er negativt eller poitivt er opp til hver enkel å bedømme - jeg for min del tror at jeg det ikke skader noen å vie mer oppmerksomhet til andre enn til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes ikke det er noen ulemper ved det å ha barn... Heller konsekvenser, som en skrev over her. Man må selvfølelig tenke først på barnet, så på seg selv. Og noen ganger har man bare lyst til å knipe øyne og ører igjen å stikke av. Men 99,9% av tiden jeg har sammen med datteren min er bare kos. Hun er i en herlig alder, såååå sjarmerende. Er rent forelsket jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...