Gjest Brunhilde Skrevet 21. oktober 2003 #21 Del Skrevet 21. oktober 2003 Slettet - klarte sannelig å poste 2 ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 21. oktober 2003 #22 Del Skrevet 21. oktober 2003 brunhilde sier EN ulempe, men det har jeg aldri skrevet under på - ulemper MED blir noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 22. oktober 2003 #23 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dessuten' date=' blåveis, ingen har da gitt deg rett til å bestemme hva jeg skal se på som en ulempe? Eller?[/quote'] selvfølgelig ikke.. vi har vist vidt forskjellige måter å definere "ulempe" på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ehu Skrevet 24. oktober 2003 #24 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vel, det blir litt vanskeligere å dyrke egne interesser, men man får til det man setter seg fore. (Om man orker) :D Barn er nå en stor glede og velsignelse da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. oktober 2003 #25 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg er mye alene med barna og det krever mye organisering av hverdagen. Jeg vil ikke kalle det en negativ ting eller ulempe jeg, men en ekstra ting å ta seg til i hverdagen. Samvittighet for et eller annet er alltid der. Det er en ulempe, fordi det er plagsomt. Forøvrig synes jeg det positive ved å ha barn veier opp for alt annet som måtte dukke opp av organisering og samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 25. oktober 2003 #26 Del Skrevet 25. oktober 2003 Man kan ikke snakke om ulemper ved å ha barn. Det å ha barn får konsekvenser. Det er jo til syvende og sist det som er essensen i det dere skriver - man kan ikke lenger bare tenke på seg selv ... Om det er negativt eller poitivt er opp til hver enkel å bedømme - jeg for min del tror at jeg det ikke skader noen å vie mer oppmerksomhet til andre enn til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest optimist! Skrevet 27. oktober 2003 #27 Del Skrevet 27. oktober 2003 Synes spøsrmålet i seg selv vitner om et negativt menneskesyn og en pessimistisk holdning. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 27. oktober 2003 #28 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er det dummeste jeg har lest - i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2003 #29 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg synes ikke det er noen ulemper ved det å ha barn... Heller konsekvenser, som en skrev over her. Man må selvfølelig tenke først på barnet, så på seg selv. Og noen ganger har man bare lyst til å knipe øyne og ører igjen å stikke av. Men 99,9% av tiden jeg har sammen med datteren min er bare kos. Hun er i en herlig alder, såååå sjarmerende. Er rent forelsket jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå