Rachel Skrevet 19. oktober 2003 #1 Del Skrevet 19. oktober 2003 Lillealven bæsjet i badevannet sitt i dag! Det har h*n aldri gjort før. Kan det være noe galt? Til opplysning, h*n holder på å få sin andre tann... Er det vanlig at babyer bæsjer mer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. oktober 2003 #2 Del Skrevet 19. oktober 2003 Det gjorde min sønn en gang. Var frisk som en fisk. Fikk selvsagt bade en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 19. oktober 2003 #3 Del Skrevet 19. oktober 2003 Babyer bæsjer hvor som helst - og når som helst. De klarer da ikke å styre dette......... de driter rett og slett i det Må'kke ta dette som noe tegn på at noe er gæ'ærnt hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 19. oktober 2003 Da regner jeg med at det er tennene som gjør det. Mamman fikk store øyne når lillealven plutselig ble rød i ansiktet, kom med en kraftig grynte-lyd og presset ut en bæsj i badevannet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #5 Del Skrevet 19. oktober 2003 litlebarnet her i hus hadde det som en trend en stund. Skulle jeg bade henne måtte jeg forvente å skifte ut vannet to ganger,helt greit for meg. Antagelivis synes hun det er mye lettere å få ut bæsjen i vann og uten bleie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Min har aldri bæsja i badevannet... men en ting er helt sikkert og det er at hun bæsja mye mer da hun fikk tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Mamman fikk store øyne når lillealven plutselig ble rød i ansiktet, kom med en kraftig grynte-lyd og presset ut en bæsj i badevannet sitt! hehe! sånn var det her også... men det var ikke pga tennene.. hun hadde bare ikke hatt en drittbleie før hun badet.. så nå bade hun ikke før hun har hatt en nr2 bleie...hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg har også gjort det.. syns deg var litt kult og litt digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå