Gå til innhold

Julen er over


ensom&shy

Anbefalte innlegg

I aar saa foltes ikke julen helt det samme, og paa toppen av det hele saa rook lysene paa solvtreet mitt ganske tidelig, samboeren min fiksa dem for meg for to dager siden, men det ble litt seint og treet ble ikke like fint etterpaa.

Samboeren min ble syk denne julen og jeg fikk et snev av det ogsaa saa det ble ikke til at vi gikk paa noen party's :o( Ble ikke saa mye feiring paa oss egentlig.

Hvordan ble deres jul? Fikk dere anledning til aa pynte dere flere ganger eller ble det bare julaften og kanskje paa nyttarsaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommertid

Jeg har hatt en ganske fin jul i år med selskaper og byturer med venner.

Nytt års aften ble derimot feiret alene, noe som var ganske ensomt.

Trist at dere har hatt en sykdomspreget jul, men det blir nok bedre til neste år :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke ta en liten "juletrefest" da? Jeg har litt gløgg og og ting liggende som jeg ikke har fått brukt, så tenkte jeg skulle ta en kveld og bare kose meg og se på en julefilm som en liten avslutning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble koselig selskap på julaften, og 1-2 juledag, og nyttårsaften, men ellers var jula preget av at minstejenta mi fikk influensa og lå med høy feber hele jula... Koste oss hjemme da, og gutta kom seg på ski i flere runder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde en fin jul. Familiemiddager julaften og 1. juledag, og bort til søskenbarnet mitt på middag nyttårsaften. Resten av ferien ble brukt i sofaen med spill, konfekt og juledigg. Jeg er temmelig bedagelig anlagt, så jeg elsker slike late dager. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...