Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #261 Del Skrevet 1. februar 2011 Anbefaler ikke knekkebrød hvis du tar med maten til sengs... Den tabben har jeg gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 1. februar 2011 Hørtes ut som du fikk en real bodyscrub mens du sov, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #263 Del Skrevet 1. februar 2011 Nå hørtes det nesten fristende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, bodyscrub for latinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 1. februar 2011 #265 Del Skrevet 1. februar 2011 Sniker meg en snartur inn her før jeg finner senga Sov godt, KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 1. februar 2011 God natt, GUNS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #267 Del Skrevet 1. februar 2011 Da har jeg spist Er så irriterende, for kan jo ikke tygge på en eneste side uten at jeg skal få vondt i en tann. Men! Nå skal jeg busselalle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #268 Del Skrevet 1. februar 2011 Sov godt KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. februar 2011 #269 Del Skrevet 2. februar 2011 God morgen, rise and shine Ble det knekkebrød og bodyscrub :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. februar 2011 #270 Del Skrevet 2. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 2. februar 2011 #271 Del Skrevet 2. februar 2011 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2011 #272 Del Skrevet 2. februar 2011 NAV er både vanskelige og teite! Skjønner godt at du sliter med AAP.. Så utrolig teit av dem å ikke si ifra om at det var et fellesmøte, når du mest sannsynlig har forklart dem om at du har SA. Det er veldig mange som kimser med SA og sier at "jamen, det er jo ikke farlig! herregud!" men det må jo være helt forferdelig.. Men tror du AAP er veien å gå da? Å være uføre pga psykiske lidelser skaper ofte høyere psykisk ubalanse.. Kanskje du kunne skaffet deg en 20%-stilling et eller annet sted? Bare et par timer i uka hjelper mye på både mestringsfølelsen, humør, selvtilitt og økonomi. Jeg søkte om AAP, og fikk samme beskjed som deg, at jeg ikke er syk nok, enda jeg hadde to legeattester og en vurdering fra psykiateren jeg gikk til fast. Da bestemte jeg meg for å gi faen i systemet og gjøre ting på min måte! Jeg kunne ikke jobbe uansett hva de mente! Jeg måtte ha en pause. Så jeg bodde hjemme hos foreldrene, hadde ikke jobb, ingen inntekt, i åtte måneder. Jeg tvang meg til psykiateren og jobba meg ut av depresjonen sammen med ham. Og så ga jeg rett og slett faen i NAV. Mye bedre! Nå har jeg jo flytta til australia og har det kjempefint her.. Vel, dette ble mye om meg, i din dagbok, men poenget mitt er: Hvis NAV er teite mot deg, så vær din egen lykkes smed Ta den tida du trenger, med god samvittighet! Du har tydelig vært gjennom jævlig mye dritt, og det skal ikke bare kimses bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 2. februar 2011 NAV er både vanskelige og teite! Skjønner godt at du sliter med AAP.. Så utrolig teit av dem å ikke si ifra om at det var et fellesmøte, når du mest sannsynlig har forklart dem om at du har SA. Det er veldig mange som kimser med SA og sier at "jamen, det er jo ikke farlig! herregud!" men det må jo være helt forferdelig.. Men tror du AAP er veien å gå da? Å være uføre pga psykiske lidelser skaper ofte høyere psykisk ubalanse.. Kanskje du kunne skaffet deg en 20%-stilling et eller annet sted? Bare et par timer i uka hjelper mye på både mestringsfølelsen, humør, selvtilitt og økonomi. Jeg søkte om AAP, og fikk samme beskjed som deg, at jeg ikke er syk nok, enda jeg hadde to legeattester og en vurdering fra psykiateren jeg gikk til fast. Da bestemte jeg meg for å gi faen i systemet og gjøre ting på min måte! Jeg kunne ikke jobbe uansett hva de mente! Jeg måtte ha en pause. Så jeg bodde hjemme hos foreldrene, hadde ikke jobb, ingen inntekt, i åtte måneder. Jeg tvang meg til psykiateren og jobba meg ut av depresjonen sammen med ham. Og så ga jeg rett og slett faen i NAV. Mye bedre! Nå har jeg jo flytta til australia og har det kjempefint her.. Vel, dette ble mye om meg, i din dagbok, men poenget mitt er: Hvis NAV er teite mot deg, så vær din egen lykkes smed Ta den tida du trenger, med god samvittighet! Du har tydelig vært gjennom jævlig mye dritt, og det skal ikke bare kimses bort.. Problemet mitt er at jeg har utgifter, og jeg må betale for å bo hjemme. Jeg hadde en 20% stilling, men det knakk meg mer sammen. Er altfor dypt ute i det. Men det går jo oppover. Jeg har fortsatt ting som må gjøres, så jeg rekker egentlig ikke sitte inne å drukne i min egen skit uansett. Jeg har en hund jeg må ta meg av, som er et stort ansvar, og så må jeg rydde opp i både mormors og min bestevenninnes saker. Vurderer å melde meg frivillig i dyrebeskyttelsen også (mellers ga meg ideen), men er litt usikker. Er jo livredd fremmede Er så vanskelig å komme seg ut av SA, og angst-medisinen min hjelper ingenting. Den gjør meg bare vimsete og trøtt. Og enda mere distré, som om jeg ikke er nok av det fra før av. Uansett, jeg trenger penger og SA'en min hindrer meg i å jobbe i det hele tatt akkurat nå. Depresjonen hjelper ikke på den heller. Godt å høre at noen har kommet seg ut, da ser man mer håp. Jeg prøver å gjøre ting mer på min måte, og å ta den tiden jeg trenger men pappa presser meg hardt og stresser meg (han mener jeg må studere NÅ!!!!) og det sliter også. Han skjønner det ikke helt, og er umulig å prate med ang akkurat det der. Noen ganger skulle jeg ønske jeg bare kunne rømme. Men men. Også det med psykolog Eh, jeg hater det sterkt. Klarer ikke være hos en og samme i lengre tid, så jeg er nok litt vanskelig å jobbe med. Trives virkelig ikke med å prate med psykolog, terapeut osv osv. Har prøvd mye rart, inkl gestalt terapi. For noe herk. Men jeg vet jo at jeg trenger hjelp til å komme meg ut av dette, jeg bare finner ikke en eneste psykolog jeg trives med, og det suger å måtte gå til en man ikke liker. Blir jo å grue seg til hver eneste time, det er ikke noe gøy. Søker bare om AAP så jeg kan overleve, og slippe inkasso. Men takk for tips altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #274 Del Skrevet 2. februar 2011 Og nå glemte jeg helt å si god morgen til alle, og takk for , GUNS. IDAG! Så kommer ei venninne bort (samme som kjørte meg til Koppang for å hente bikkja), for hun vil gjerne være her da vi skal trene Sigel på atferd. Altså kommer tanta mi bort for å lære meg litt triks og tips, også skal vi jobbe med hennes hunder, slik at Sigel kan lære seg å være rundt andre hunder uten å gå til angrep. Blir spennende, men tror det er en lang vei å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2011 #275 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det er ikke lett, det skjønner jeg Når det kommer til psykolog/terapaut/psykiater/proffesjonelle å snakke med, så skjønner jeg frustrasjonen din. Jeg har møtt nok nikkedukker, som sitter og sier ja og ha og lite annet.. Og psykiateren jeg hadde tidligere, han var fæl til å bagatellisere alt og si "jamen det fikser du vel".. Det er ikke lett å finne en som man kommer overens med, som klarer å pushe på riktige steder, uten å dytte deg uttafor stupet samtidig.. Men ikke gi opp! Prøv igjen! Finn en ny, og gå dit og prøv å gi vedkommende en sjangse. Jeg bestemte meg værtfall for å bli hos han som bagatelliserte alt, selv om jeg ikke likte ham i det hele tatt. Jeg ble forbanna av å snakke med ham, han var teit og jævlig. Men jeg angrer ikke. Han lærte meg utrolig mye, selv om jeg ikke er enig med hele terapimetoden, fant jeg noe av det som funket for meg.. Fatt mot, jenta Har trua på at du klarer det her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #276 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Nei, det er ikke lett, det skjønner jeg Når det kommer til psykolog/terapaut/psykiater/proffesjonelle å snakke med, så skjønner jeg frustrasjonen din. Jeg har møtt nok nikkedukker, som sitter og sier ja og ha og lite annet.. Og psykiateren jeg hadde tidligere, han var fæl til å bagatellisere alt og si "jamen det fikser du vel".. Det er ikke lett å finne en som man kommer overens med, som klarer å pushe på riktige steder, uten å dytte deg uttafor stupet samtidig.. Men ikke gi opp! Prøv igjen! Finn en ny, og gå dit og prøv å gi vedkommende en sjangse. Jeg bestemte meg værtfall for å bli hos han som bagatelliserte alt, selv om jeg ikke likte ham i det hele tatt. Jeg ble forbanna av å snakke med ham, han var teit og jævlig. Men jeg angrer ikke. Han lærte meg utrolig mye, selv om jeg ikke er enig med hele terapimetoden, fant jeg noe av det som funket for meg.. Fatt mot, jenta Har trua på at du klarer det her! Har legetime nå på fredag, og skal da søke om ny plass i systemet for å finne en annen psykolog. Så får vi håpe at h*n jeg får neste gang er noe bedre enn de andre jeg har prøvd hos. Kanskje jeg skal gi neste en litt større sjanse også, finne noe av det som funker for meg, slik du gjorde. Har bare en uvane med å hoppe av tidlig når jeg merker at jeg mislikes Joda, skal nok klare det, jeg! Endret 2. februar 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #277 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå har jeg vært på butikken. Trengtes, sånn at jeg kan få spist snart. Kjøpte litt av hvert, men fokuset lå på bikkja. Kjøpte godbiter og pølser til han. Må jo ha noe ekstra godt når jeg skal trene atferd med andre hunder. Han er jo så fokusert på andre hunder at han ikke enser maten eller kvappinga. Kjøpte juice og yoghurt til meg selv, da. Men føler meg litt slem, for kroppen min er så sliten. Jeg burde gått en tur med Sigel før venninna mi og tanta mi kommer, men jeg orker rett og slett ikke. Har sovet så lite for tiden, og jeg har vondt i brystet. Stadar Sigel, får jo ikke den ene turen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2011 #278 Del Skrevet 2. februar 2011 Skjønner du har litt å slite med. Så jeg er innom med en før jeg løper avgårde på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #279 Del Skrevet 2. februar 2011 mia, og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Åh, nå er jeg sulten. Men vet ikke hva jeg skal spise. Jeg trenger en personlig kokk. Endret 2. februar 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå