KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 1. februar 2011 Fant ingenting, jeg. Brødet er tørt, og mine kokkekunnskaper er ikke-eksisterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. februar 2011 #242 Del Skrevet 1. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 1. februar 2011 #243 Del Skrevet 1. februar 2011 Fant ingenting, jeg. Brødet er tørt, og mine kokkekunnskaper er ikke-eksisterende. Mine er også ikke-eksisterende, men fikk til rundstykker i dag. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 1. februar 2011 Joda, vanligvis er det vel slik. Men jeg kunne jo bake og lage mat fint når jeg var yngre. Nå brenner jeg nudlene FAST i kjelen, og jeg ødelegger pølsene når jeg koker dem. Jeg mener at dette er noe av det enkleste å lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 1. februar 2011 #245 Del Skrevet 1. februar 2011 Joda, vanligvis er det vel slik. Men jeg kunne jo bake og lage mat fint når jeg var yngre. Nå brenner jeg nudlene FAST i kjelen, og jeg ødelegger pølsene når jeg koker dem. Jeg mener at dette er noe av det enkleste å lage? Hvordan brenner man fast nudler i kjelen? Pølser med sprekker er bære lækkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #246 Del Skrevet 1. februar 2011 Du må nesten spørre kjela som ligger i søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 1. februar 2011 #247 Del Skrevet 1. februar 2011 Du må nesten spørre kjela som ligger i søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #248 Del Skrevet 1. februar 2011 Imponerende kokkeferdigheter Håper ellers alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, ikke sant hog. Pappa mobber meg fint med det, spesielt når jeg drar på hyttetur alene Joda, står til greit her vettuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #250 Del Skrevet 1. februar 2011 Så lenge du ikke brenner ned huset så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 1. februar 2011 Er vel en fare for at jeg gjør det en gang og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #252 Del Skrevet 1. februar 2011 Ugh. Humørsvigninger. For 2 minutter siden var alt helt fint, og nå fikk jeg en bølge av depresjon over meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #253 Del Skrevet 1. februar 2011 Isåfall får vi håpe det svinger tilbake kjapt Ryktene sier at is hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 1. februar 2011 hog. Ja, is pleier å være en god hjelper. Men er tom Du skjønner at når søstra mi er på besøk, så har ikke dette huset mere søtsaker igjen.Hun sluker alt i løpet av en kveld, mens jeg gjerne kan ha ting liggende i flere uker for jeg spiser litt og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #255 Del Skrevet 1. februar 2011 Da ligner jeg nok mer på din søster enn deg Nå vet jeg ikke hvor du bor, men 7-11 selger jo Ben & Jerrys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Må ta tog i 20 min for å komme til en SevenEleven Er nok mange som er mer lik hun enn meg på det punktet der. Har ikke så stort sukker-behov, jeg. Endret 1. februar 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #257 Del Skrevet 1. februar 2011 Da... blir det litt verre Ikke nødvendigvis sukker, jeg er bare flink til å sluke alt av mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 1. februar 2011 Åja, hog. Men søstra mi sluker ikke mat, bare søtsaker. Jeg derimot sluker mat Middag > dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. februar 2011 #259 Del Skrevet 1. februar 2011 jeg sier som Ole Brumm; "Ja takk, begge deler". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #260 Del Skrevet 1. februar 2011 Åh, nå ble jeg sulten. Jeg som hadde tenkt å gå til sengs og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå