Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ingenting, jeg. :sukk:

Brødet er tørt, og mine kokkekunnskaper er ikke-eksisterende. :sur:

Mine er også ikke-eksisterende, men fikk til rundstykker i dag. :Nikke: Øvelse gjør mester. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vanligvis er det vel slik. Men jeg kunne jo bake og lage mat fint når jeg var yngre. Nå brenner jeg nudlene FAST i kjelen, og jeg ødelegger pølsene når jeg koker dem. Jeg mener at dette er noe av det enkleste å lage? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vanligvis er det vel slik. Men jeg kunne jo bake og lage mat fint når jeg var yngre. Nå brenner jeg nudlene FAST i kjelen, og jeg ødelegger pølsene når jeg koker dem. Jeg mener at dette er noe av det enkleste å lage? :sjenert:

Hvordan brenner man fast nudler i kjelen? :klo:

Pølser med sprekker er bære lækkert! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant hog. :ler:

Pappa mobber meg fint med det, spesielt når jeg drar på hyttetur alene :sjenert:

Joda, står til greit her vettuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. Humørsvigninger. For 2 minutter siden var alt helt fint, og nå fikk jeg en bølge av depresjon over meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: hog.

Ja, is pleier å være en god hjelper. Men er tom :sur:

Du skjønner at når søstra mi er på besøk, så har ikke dette huset mere søtsaker igjen.Hun sluker alt i løpet av en kveld, mens jeg gjerne kan ha ting liggende i flere uker for jeg spiser litt og litt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta tog i 20 min for å komme til en SevenEleven :opplyser:

Er nok mange som er mer lik hun enn meg på det punktet der. :fnise: Har ikke så stort sukker-behov, jeg.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, hog. Men søstra mi sluker ikke mat, bare søtsaker. Jeg derimot sluker mat :sjenert: Middag > dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...