KaDust Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3981 Del Skrevet 21. juli 2011 Takk dere. Åh, KE er så heeerlig. Hver morgen når han skal på jobb så slumrer han telefonen så han kan nusse på meg før han står opp og gjør sitt før han drar. Er så deilig at han kjærtegner meg såpass, for jeg føler virkelig at han elsker meg. Har seriøst aldri hatt så sterke følelser for noen før. Noen ganger blir jeg så frustrert over at jeg ikke kan få det ut, forklare og fortelle eller vise hvor sterkt jeg faktisk føler for han, at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg. Får bare lyst til å løpe rundt sånn: Igår så vi Hanna på kino, og den var ikke så bra som jeg hadde trodd utfra traileren. Så jeg gir en terningkast 3. Idag vet jeg ikke om vi ha planer. Men det er et halvt år siden Madde døde idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juli 2011 #3982 Del Skrevet 21. juli 2011 Godt du har KE sier jeg bare! Du fortjener han virkelig, og han fortjener DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. juli 2011 #3983 Del Skrevet 21. juli 2011 Se hvilken side vi er på i dagboken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juli 2011 #3984 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer med side 200! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. juli 2011 #3985 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer med 200 sider! Godt å lese at du og KE har det så bra sammen som dere har det, det fortjener du! Og, grattis med bestått bykjøring! Glattkjøringa er bare gøy, spesielt når det ikke går som planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 21. juli 2011 #3986 Del Skrevet 21. juli 2011 Han typen din høres bare herlig ut :) Du fortjener en sånn som han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. juli 2011 #3987 Del Skrevet 21. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3988 Del Skrevet 21. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juli 2011 #3989 Del Skrevet 21. juli 2011 Glattkjøringa er gøy ja. Det kom opp sånne stenger rett foran meg, og så synes ikke sjåførlæreren at det var glatt nok så han dro liksågodt i brekket.. Ble en fin liten skrens da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 21. juli 2011 #3990 Del Skrevet 21. juli 2011 Så bra du har bestått bykjøringen! Glattkjøringen er kjempe artig!! Gled deg! Jeg var for flink, så han begynte å ta opp brekket og tulle masse! Haha, endte med at bilden spinte rundt på isen 2 runder og nesten traff en annen bil.. Det er så gøy, skulle ønske jeg kunne tatt det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #3991 Del Skrevet 21. juli 2011 Da er nettstudie for forkurs til ingeniørfaget bestilt, og søknaden til lånekassa sendt! Så får vi bare håpe på at jeg klarer å sende inn endring på søknaden når jeg flytter hjemmefra i tide, slik at jeg får borteboerstipend etterhvert også (og at stipendet og lånet ikke er noe mindre bare fordi det er nettstudie). Så får vi se da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juli 2011 #3992 Del Skrevet 21. juli 2011 Borteboerstipend er kjekt ja! Er det i morgen dere skal på visning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2011 #3993 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer med 200 sider! Godt å lese at du og KE har det så bra sammen som dere har det, det fortjener du! Og, grattis med bestått bykjøring! Glattkjøringa er bare gøy, spesielt når det ikke går som planlagt hmmm...på min kvinneguiden er det "bare" 100 sider! men grattis fordet oooooog, lykke til på visningen i morgen1 du får oppdatere oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 21. juli 2011 #3994 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) (som er for nydelig kjæreste, og side 200) Hvordan ingeniør er det du skal bli? Jeg må innrømme at jeg falt litt for bioingeniør, så jeg sliter nå veldig med å få bestemt meg! Har heldigvis et år igjen! Endret 21. juli 2011 av Krizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3995 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg skal bli dataingeniør. Og idag skal vi på visning, klokka 6. Vi har også offisiel 2 måneders dag idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juli 2011 #3996 Del Skrevet 22. juli 2011 Gratulerer med 2-månedersdag!! Kos dere masse på visning! Det er gøy å være på visning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. juli 2011 #3997 Del Skrevet 22. juli 2011 Hurra for 2 mnd Ka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juli 2011 #3998 Del Skrevet 22. juli 2011 (endret) oiii, grattis med 2 mnd ! det virker som om dere har vært sammen i heeele evigheten! så det er litt "vanskelig" å tro på at det faktisk bare har vart i 2 mnd husk å oppdater oss her etter visningen da Endret 22. juli 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2011 #3999 Del Skrevet 22. juli 2011 Og idag skal vi på visning, klokka 6. Vi har også offisiel 2 måneders dag idag. Høres veldig bra ut Dusten Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #4000 Del Skrevet 22. juli 2011 Vi har nå kjent hverandre i mange år da, Noz. Også har vi holdt på i en 4 måneder ca? Uansett, leiligheten var driiitfin! Han skulle ringe i morra, og da får vi vite hvordan det ligger an. Det eneste er at om han tilbyr oss leiligheten så håper jeg at han kan vente av svar, for vi må være sikker på jobben til Knut først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå