Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Neeei. :sjenert: Jeg merker jeg er mye mer forsiktig med å legge meg ut denne gangen. For en gang skyld tror jeg ikke at jeg kommer til å ta initiativet til første kyss. :sjenert:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg må ha sjarmert han idag da. Føler egentlig at det blir vanskelig å få nyp hos disse mennene når jeg bryr meg så lite om å ta på meg sminke osv, men han sa at jeg var utrolig pen når jeg smilte og at han fortsatt kunne se det for seg. Og at jeg var fin, og herlig. Så sa han "Du er en sånn go'jente man bare vil klemme!" Hahahaa. :ler: Da lo jeg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn "nå er jeg sjarmert"-latter daaa. Ikke "HAHAHA TROR DEG IKKE"-latter. :sjenert:

Ja, er koselig å høre. Han får det til å høres så oppriktig ut også, så jeg tror han når han gir meg komplimenter.

Rart, for er sjeldent jeg tar komplimenter til meg. Resultat av mobbing hele livet, både i hjemmet og utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Mhm!

:hug::klem:

Sånn. Nå har jeg vært ute med bikkja, og han dreit ikke en eneste gang. Om han vekker meg midt på natta for å drite nå, så blir jeg lett irritert! :ler: Håper jeg får sove litt mer i natt, for jeg er heeelt kjørt. Også er hundetreningen som skulle være i morgen utsatt, så da kan jeg slappe av med Bones i hele morgen! :hjerte:

Men nå er det senga! Sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Krysser fingrene for at han er bra igjen, eller i allefall holder seg til i morgen!

En hel dag med Bones, det høres herlig ut! :strix: Hvor langt er du kommet?

Bør vel finne senga jeg også.. Sov godt! :natti::hug:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, o'herlige makter! Han bæsja ikke på morgenturen nå engang! Fikk sove hele natta, så det var deilig.

Også før det blir Bones, så kommer Linci over. Så skal vi slacke i sola med reker, loff og cola. :nigo: Må jo utnytte sola litt. Bare håper skydekket letter.

Er kommet til midten av sesong 4. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

Men jeg må ha sjarmert han idag da. Føler egentlig at det blir vanskelig å få nyp hos disse mennene når jeg bryr meg så lite om å ta på meg sminke osv, men han sa at jeg var utrolig pen når jeg smilte og at han fortsatt kunne se det for seg. Og at jeg var fin, og herlig. Så sa han "Du er en sånn go'jente man bare vil klemme!" Hahahaa. :ler: Da lo jeg litt.

Var sånn "nå er jeg sjarmert"-latter daaa. Ikke "HAHAHA TROR DEG IKKE"-latter. :sjenert:

Ja, er koselig å høre. Han får det til å høres så oppriktig ut også, så jeg tror han når han gir meg komplimenter.

Rart, for er sjeldent jeg tar komplimenter til meg. Resultat av mobbing hele livet, både i hjemmet og utenfor.

:rodmer: :rodmer: :rodmer: Å, så koselig!

(Ordentlig mannemagnet du! :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at han er bedre! :strix:

Og så koselig med reker og loff i sola da! :hoppendeglad:

Her er det litt overskya i dag, men det er veldig varmt i været for det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig godt, og det var veldig koselig. Nå har jeg fått litt fregner i ansiktet da. :sur:

Vi dro på impuls-tur til Sverige idag også, så nå har jeg mer sukkerspinn. :sjenert: Kjøpte ikke noe smågodt denne ganger, ville jeg ikke ha. Også fant jeg en fin skinnjakke jeg kjøpte! Tok bilde, så kan kanskje adde et om jeg får overført.

Kjøpte film også, så da har vi noe å se på idag. Blir dermed ikke Bones, for jeg er hos Linci og koser meg i stedet. :nigo:

KE har mast så jævelig på å få meg med å se Justin Bieber-filmen også, nå er jeg lei masinga om det, så gikk med på det om den ble lastet ned. For ikke faen om jeg betaler for å se den. :fnise:

Æsj, så da må jeg se den også en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jakka :nigo: Ikke veldig bra bilde, men men.

Edit: Endret størrelsen på bildet.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fregner er søtt synes jeg :strix:

Og grattis med stilig skinnjakke! :nigo: Jeg bruker fremdeles vinterjakka, jeg :fnise: Men er vel kanskje på tide å pakke den bort snart.. :sjenert:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...