KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1921 Del Skrevet 4. april 2011 Jada, var visst ikke noe alvorlig. Bare noen dårlige verdier på EKG og tung pust. Så hun må bli så de finner ut av hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. april 2011 #1922 Del Skrevet 4. april 2011 Jada, var visst ikke noe alvorlig. Bare noen dårlige verdier på EKG og tung pust. Så hun må bli så de finner ut av hva det er. Men huff da Sånt er ikke noe koslig! Skal krysse fingrene, og fint de sier det ikke er noe alvorlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1923 Del Skrevet 4. april 2011 Ja, så lenge det ikke er noe alvorlig, så bekymrer jeg meg ikke. Derimot er det litt deilig å få huset alene Men nå skal jeg ture ned til senteret og se om jeg kan finne en vårjakke. Den gamle er ALTFOR liten blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. april 2011 #1924 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Kan jeg blir med? Jeg må ha meg sokker og truser Endret 4. april 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 4. april 2011 #1925 Del Skrevet 4. april 2011 Jepp, vi får se an Fant du vårjakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1926 Del Skrevet 4. april 2011 Du skulle sagt ifra litt før, Guriane. Nei, H. Jeg HATER shopping! Grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. april 2011 #1927 Del Skrevet 4. april 2011 Da får vi ta oss en shopperunde i morgen også/ i stedet Liker du ikke shopping altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. april 2011 #1928 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1929 Del Skrevet 4. april 2011 Al! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1930 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg opprettet en tråd her for å finne litt ut av hvor de høye jentene handler, men har ennå ikke fått respons på den. Jeg trenger svar, fordi det er for varmt med vinterjakke ute nå, og jeg har bare EN bukse igjen som ikke er ødelagt. Haster litt med shoppinga her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. april 2011 #1931 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg er ganske lav så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1932 Del Skrevet 4. april 2011 Liten og søt du vettu, Al. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. april 2011 #1933 Del Skrevet 4. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1934 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Sånn, da er det morgo! Igår kjøpte jeg forresten rens og slikt til huden, for jeg har ikke stelt ordentlig med huden min på lenge - har ikke trengt det. Inntil de siste par månedene. Så igår starta rensinga, så får vi se om jeg det blir noe ren hud på meg da. Om jeg får det, så har jeg jo noe iallefall. Idag skal jeg på kurs for å prate med veilederen min. Hun ville legge opp et nytt opplegg for meg, slik at jeg får noe å gjøre der iom at jeg er ferdig med alt mitt. Nå er jeg spent på hva hun har planlagt! Etter kurset så kommer Linci å henter meg, for da skal vi ta roadtrip til Jessheim! Thsih, jeg skal nemlig tatovere nakken idag. Etter tattooinga så skal vi ta en tur på Hvam så hun får hilst på gamle kjente, mens jeg får se hvordan skolen hun gikk på var. Endret 20. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. april 2011 #1935 Del Skrevet 5. april 2011 Jessheim Men spennende med tattoo da Vi må få se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. april 2011 #1936 Del Skrevet 5. april 2011 Tattoo er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. april 2011 #1937 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) KA!!! Vi må få se bilde da!! Endret 20. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. april 2011 #1938 Del Skrevet 5. april 2011 Og KA!!! Vi må få se bilde da!! Jaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1939 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Uansett, jeg legger inne bilde på pc'en as we speak. Mens det holder på så må jeg komme med nyheten om at pusen min er funnet. Han lå og "sov" under naboens bod. Dvs det så ut som han sov, men han var død. Men nå vet jeg hvertfall hva som har skjedd, og nå er han kremert. Stadar pusen min. Endret 20. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1940 Del Skrevet 5. april 2011 Dette er før finishen da, så den er noe ujevn. Meen, jeg har ikke noe annet bilde akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå