Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Jada, var visst ikke noe alvorlig. Bare noen dårlige verdier på EKG og tung pust. Så hun må bli så de finner ut av hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, var visst ikke noe alvorlig. Bare noen dårlige verdier på EKG og tung pust. Så hun må bli så de finner ut av hva det er.

Men huff da :troest: Sånt er ikke noe koslig! Skal krysse fingrene, og fint de sier det ikke er noe alvorlig da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge det ikke er noe alvorlig, så bekymrer jeg meg ikke. Derimot er det litt deilig å få huset alene :lur:

Men nå skal jeg ture ned til senteret og se om jeg kan finne en vårjakke. Den gamle er ALTFOR liten blitt. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg blir med? :jepp: Jeg må ha meg sokker og truser :fnise:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opprettet en tråd her for å finne litt ut av hvor de høye jentene handler, men har ennå ikke fått respons på den. Jeg trenger svar, fordi det er for varmt med vinterjakke ute nå, og jeg har bare EN bukse igjen som ikke er ødelagt. :sjenert: Haster litt med shoppinga her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da er det morgo! Igår kjøpte jeg forresten rens og slikt til huden, for jeg har ikke stelt ordentlig med huden min på lenge - har ikke trengt det. Inntil de siste par månedene. Så igår starta rensinga, så får vi se om jeg det blir noe ren hud på meg da. Om jeg får det, så har jeg jo noe iallefall. :fnise:

Idag skal jeg på kurs for å prate med veilederen min. Hun ville legge opp et nytt opplegg for meg, slik at jeg får noe å gjøre der iom at jeg er ferdig med alt mitt. Nå er jeg spent på hva hun har planlagt!

Etter kurset så kommer Linci å henter meg, for da skal vi ta roadtrip til Jessheim! Thsih, jeg skal nemlig tatovere nakken idag.

Etter tattooinga så skal vi ta en tur på Hvam så hun får hilst på gamle kjente, mens jeg får se hvordan skolen hun gikk på var. :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett, jeg legger inne bilde på pc'en as we speak. Mens det holder på så må jeg komme med nyheten om at pusen min er funnet. Han lå og "sov" under naboens bod. Dvs det så ut som han sov, men han var død. :tristbla:

Men nå vet jeg hvertfall hva som har skjedd, og nå er han kremert.

Stadar pusen min. :(

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2u5812g.jpg

Dette er før finishen da, så den er noe ujevn. Meen, jeg har ikke noe annet bilde akkurat nå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...