Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for snokekaffe, pingting :sjenert:

God morgen damer og herrer. :kaffekopp:

Fyyy så glatt det er blitt ute nå! Startet jo litt å regne igår, så nå er veiene dekket av is og vann. Når jeg gikk morgenturen med Sigel så måtte jeg be han om å dra i båndet for once, sånn at jeg kunne komme meg ut fra innkjørselen her. :fnise: Han skjønte jo ingenting, vanligvis roser jeg jo for at han ikke trekker i båndet.

Møtte også på ene onkelen min! Han ser jeg veldig sjeldent, for familien har egentlig utstått han og hans kone. Han er jo grei, er kona hans jeg er veldig imot. Så fikk han hilst på bissevofsen også.

Nå sitter jeg å prøve å tenke ut hva jeg skal ha på meg etterpå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig greit. Men nå bruker jeg grime på han for at han skal gå pent. De er jo ikke like sterke i hodet, så var litt vanskelig, da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hund har du? (du har sikkert skrevet det før, men jeg rekker liksom ikke bla gjennom alle 17 sidene nå, også ble jeg så nysgjerrig... :sjenert:)

Også lurer jeg litt på hva som ligger bak nicket ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hund har du? (du har sikkert skrevet det før, men jeg rekker liksom ikke bla gjennom alle 17 sidene nå, også ble jeg så nysgjerrig... :sjenert:)

Også lurer jeg litt på hva som ligger bak nicket ditt. :)

Jeg har en schæfer! Er bilder av ham her inne i dagboka også. :rodmer: På side 9, vel og merke.

Hah, er mange som lurer på det. Er ikke noe spesielt altså, bare ei som startet å kalle meg det på barneskolen. Og det har hengt ved meg siden :sjenert:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Kanskje dere skulle melde dere på et hundekurs? Fins vel sånt for litt større hunder også? Event høre med den lokale hundeklubben, kanskje de møtes og du får hjelp til tips og sånn til trening :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke melde meg på hundekurs når jeg kan trene han gratis med min tante (som er en av akershus beste hundetrenere) :enig:

Så skal trene han med hun, så får hun trent noen av disse førerhundene og sine egne hunder samtidig.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søstra mi sa hun så Charlie rett nedi gata her. Jeg gikk jo for å se, men ingen katt der. :klo: Jeg ropte og ropte også, men ikke kom han heller.

Men om han er rett nedi gata her, så betyr vel det at han ikke vil bo her mer, siden han aldri kommer hjem? Er jo lite vits i å hente han opp da, for han vil jo bare stikk av igjen om han ikke vil være her. :sukk:

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med den katta, jeg. Vi var jo så close. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...