Lunete Skrevet 26. januar 2011 #41 Del Skrevet 26. januar 2011 Alle karbene kommer fra grønnsaker og salat :-) Eneste grunnen til at jeg lever ketolyse, og ikke høyere er fordi jeg ikke klarer å å telle alt hele tiden. Da går det i hodet på meg. Derfor er det enklere å spise det jeg vet jeg kan, men samtidig øke litt, så jeg ikke er i ketose lenger Skjønner hva du mener med tellingen:-) den kuttet jeg ut umiddelbart. Jeg gadd faktisk aldri å være så streng, spiser litt saus og tar meg litt frukt i ny og ne. Jeg har derfor aldri vært i ketolyse, men gikk nå like herlig ned alikevel. Er nå 4 år siden jeg la om kostholdet tror jeg og det er det beste jeg noensinne har gjort:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 26. januar 2011 #42 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke for å ta over dagboken din, Poppsilopp, men hvordan får dere til å spise all den salaten? Blir jo nesten 200 g om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2011 #43 Del Skrevet 26. januar 2011 Ikke for å ta over dagboken din, Poppsilopp, men hvordan får dere til å spise all den salaten? Blir jo nesten 200 g om dagen... Bedre å spise mer grønnsaker enn så mye salat, spør du meg. Jeg blir veldig lei av salat hver dag, så jeg spiser heller mer grønnsaker i stedet. Men nå er ikke jeg på ketolyse, og har heller ikke noe mål om å være i ketose. Spiste forsåvidt ikke mengder med salat på ketolysekuren heller, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. januar 2011 #44 Del Skrevet 27. januar 2011 http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80 Denne er det 1.4g karber per shake. Den er billig, og god (kun smakt sjokolade, og liker den veldig godt) Hvor lenge varer en sånn på 1 kg? Eller...til hvor mange shakes? Når det gjelder å spise salat kan jeg bli så lei av det at jeg blir fysisk kvalm bare ved tanken på å spise det, så jeg må ofte finne lunsj-alternativer Er helt med på den der om at det er slitsomt å telle karber, så det gjør ikke jeg heller. Har fått et ganske godt grep om hva og hvor mye jeg kan spise, så jeg holder meg i ketose uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. januar 2011 #45 Del Skrevet 27. januar 2011 Men hvor er det blitt av Poppsilopp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. januar 2011 #46 Del Skrevet 27. januar 2011 Men hvor er det blitt av Poppsilopp?? Godt spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 27. januar 2011 #47 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvor lenge varer en sånn på 1 kg? Eller...til hvor mange shakes? Når det gjelder å spise salat kan jeg bli så lei av det at jeg blir fysisk kvalm bare ved tanken på å spise det, så jeg må ofte finne lunsj-alternativer Er helt med på den der om at det er slitsomt å telle karber, så det gjør ikke jeg heller. Har fått et ganske godt grep om hva og hvor mye jeg kan spise, så jeg holder meg i ketose uansett. Det er vel 27 eller 28 shaker det holder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. februar 2011 #48 Del Skrevet 3. februar 2011 Og hvordan går det her, da?? Jeg begynte på ny runde ketolyse i går. Det har sklidd VELDIG ut siden midten av november og jeg må ned ganske mange kg for å komme inn i alle klærne mine Er ved sånn passe godt mot, og håper på ca 3kg ned første uken, ca 2kg den neste, og så får vi se etter det hvor fort/sakte det går.. Status etter halvannen uke er -3,8kg. Ligger sånn sett litt etter målet om 2 kg andre uken, men vi får se hva vekten sier på mandag.. Hvordan går det med dere andre her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 4. februar 2011 #49 Del Skrevet 4. februar 2011 Status etter halvannen uke er -3,8kg. Ligger sånn sett litt etter målet om 2 kg andre uken, men vi får se hva vekten sier på mandag.. Hvordan går det med dere andre her inne? Jeg har gått ned fire kilo siden andre uka i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. februar 2011 #50 Del Skrevet 7. februar 2011 Ny veiedag i dag. Har gått ned tilsammen 4,5kg i løpet av to uker. Jeg er pr. i dag 11,5kg unna målet. Jeg håper å være i mål med det vekttapet innen...tja...i løpet av første halvdelen av juni tenker jeg vi sier! Jeg er altfor lite flink til å trene/gå tur.. Hver kg heretter vil jo kjempe hardere og hardere mot å bli slanket vekk, så da kan jeg ikke stole på at bare maten skal få meg ned dit jeg vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. februar 2011 #51 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er jammen stille her inne....har dere gitt opp alle sammen?? Jeg har nettopp hatt en fryktelig uke på vektnedgangsfronten, men håper at det gjør at den neste blir fantastisk Jeg satser på mange rolige og fine skiturer i vinterferien Målet mitt om å være ferdig "nedgått" til begynnelsen av juni holder jeg fortsatt på, selvom forrige uke var katastrofal (vektOPPgang..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 16. februar 2011 #52 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja, det ser ut som eieren av dagboken forsvant for oss. Jeg har ikke veid meg siden sist. Har kommet i en periode som jeg ikke vil vite det selv om jeg har vært flink. Ellers går det greit. Skal prøve å bake noen lavkarbobriks jeg fant oppskriften på her. Spiser meg mett, men sliter nå med å variere litt på middagen. Blir mye det samme. Kylling og omelett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. mars 2011 #53 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan går det her inne? Jeg er nå offisielt akkurat rett over halvveis Fra startdato til i dag har jeg gått ned 7,2kg, og har da 6,8kg igjen Jeg har vært veldig flink til å stå i mot fristelser de siste dagene, og da blir jeg så stolt av meg selv I kveld skal jeg på aerobic med styrke og til helgen blir det nok skiturer hver dag Målet skal nås!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 2. mars 2011 #54 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Har ikke veid meg, men føler at det har stoppet opp Endret 2. mars 2011 av capricorn74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 2. mars 2011 #55 Del Skrevet 2. mars 2011 Har ikke veid meg, men føler at det har stoppet opp Så kjedelig, da Hva er årsaken til at du føler at det har stoppet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 3. mars 2011 #56 Del Skrevet 3. mars 2011 Så kjedelig, da Hva er årsaken til at du føler at det har stoppet opp? Tja si det.... Har ikke vært så flink i helger som jeg er i uka. Har også slurvet med treningen. Det kan jo bremse veldig. Må skjerpe meg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå