Lilywhite Skrevet 28. november 2011 Forfatter #821 Del Skrevet 28. november 2011 Så bra du hadde en fin bursdag! Hadde jentebesøk i helgen også som var utrolig kjekt Så gøy med både bryllupsinvitasjon og konsertplaner! Jeg ser forsåvidt både dine og din kjæres tankegang ang 16./17. mai, men heller mot deg. Forhåpentligvis er du jo gravid på dette tidspunktet, så 16. mai vil nok ikke være det samme da! Også er det jo så mye kosligere med bryllup og utenlandstur! Jepp! Jeg skjønner jo han litt jeg også, men det er nettopp som du sier koseligere med bryllup og utenlandstur, og det er jo liksom "once in a lifetime" også, så håper han tar til vett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. november 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 28. november 2011 Har hatt besøk av en venninne i helgen, kjempekoselig På fredag laget jeg middag til hun kom, så gikk vi til byn og shoppet et par timer før vi så Bridesmaids og koste oss med litt snop Lørdag var vi i byn igjen på julegaveshopping, før vi dro hjem og laget klart til resten av jentegjengen skulle komme på tapas Det var kjempekoselig, fikk masse fine gaver og vi satt oppe og skravlet og lo til kl 0330! I går var jeg og venninnen min ute og gikk tur, og det var nesten litt skummelt med den vinden! Så et par knekte trær på veien, men var masse folk ute da... I kveld har en venninne vært her og laget middag med meg, og i morgen skal jeg og kjære ha kosekveld hvor han skal være kokk Så en fin helg og en god start på uken Håper dere har hatt en fin mandagskveld også! I morgen skal jeg forresten ta første blodprøve, gruer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. november 2011 #823 Del Skrevet 29. november 2011 Hørtes ut som en fin fin helg! Håper det gikk bare bra å ta blodprøver i dag! Nå er dere virkelig i gang med utredning!! Stor tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. november 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 29. november 2011 Hørtes ut som en fin fin helg! Håper det gikk bare bra å ta blodprøver i dag! Nå er dere virkelig i gang med utredning!! Stor tirsdags- Ja, det var det Det gikk greit, men syntes det var litt ubehagelig. Jeg er vanligvis ganske tøff på sånt, men både damen i skranken og hun som tok blodprøven var ganske morsk Så jeg er ikke thrilled med tanken om å dra dit igjen snart, men jeg overlevde i allefall Tirsdags- til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. november 2011 #825 Del Skrevet 30. november 2011 Høres ut som du har fine dager. (Kanskje med unntak av blodprøven. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 1. desember 2011 #826 Del Skrevet 1. desember 2011 Hei Lilywhite! Innom å legger igjen litt spor i dagboka di! Håper alt står fint til med deg. Skjønner du er godt i gang med utredningen nå, det er jo kjempeflott Vet du hvor fort du får svar på prøvene? Godt dere har en plan å forholde dere til nå fremover. Jeg har, som gynekologen, klokketro på at spiren sitter snart! Krysser fingrer for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #827 Del Skrevet 1. desember 2011 Høres ut som du har fine dager. (Kanskje med unntak av blodprøven. ) Det har vært litt både-og de siste dagene... Merker at det er litt beg- og dalbane akkurat nå... Jeg fikk en melding i går fra en venninne om at hun er gravid, og selvfølgelig har det gått raskt for de å få det til Er jo på mange måter glad på deres vegne og gleder meg til å se babyen osv, men stikker litt i hjertet også... Vi er liksom de folk var overbevist om skulle få barn først, jeg har jo alltid blitt "mobbet" for at jeg er så "mammaete" av meg, og så er det vi som sliter med å få barn... Ikke at jeg unner noen å slite, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener... Hei Lilywhite! Innom å legger igjen litt spor i dagboka di! Håper alt står fint til med deg. Skjønner du er godt i gang med utredningen nå, det er jo kjempeflott Vet du hvor fort du får svar på prøvene? Godt dere har en plan å forholde dere til nå fremover. Jeg har, som gynekologen, klokketro på at spiren sitter snart! Krysser fingrer for deg! Det går som sagt litt opp og ned. Var hos mamma i går og fortalte henne at vi sliter litt... Hadde ikke tenkt å si det før prøvesvarene var klare, men fikk litt behov for å snakke om det i går, vet ikke om det var fordi "alle andre" får det til så lett... Mamma sa hun hadde vært inne på tanken om at vi kanskje strevde litt, men hun mente også at det ville ordne seg etterhvert.. Hjalp kanskje litt å snakke med mamma, for vi hadde egentlig en ganske koselig kveld I dag har jeg vært litt småtrist igjen... Så går som sagt opp og ned... Slitsomt å ikke vite, grue seg til prøver og sånt... Mannen skal ta prøve i neste uke, så gyn mente at alle prøvesvarene burde være ferdige ca 2 uker etter det... Bra du har troen i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 1. desember 2011 Har som sagt ikke vært helt i humør i dag, føler meg litt mislykket, men kjære prøver i allefall å muntre meg opp... Kl 20 begynner "Nissene over skog og hei", så skal i allefall prøve å kose meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 1. desember 2011 #829 Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke noe gøy å føle seg mislykket og se på andre få det til på null komma svisj Jeg krysser fingrene for dere og håper at spiren enten sitter av seg selv veldig snart eller at utredningen viser noe som er lett å gjøre noe med. Det må jo være deres tur snart også Nå er det "Nissene over skog og hei" her i huset også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 1. desember 2011 Ikke noe gøy å føle seg mislykket og se på andre få det til på null komma svisj Jeg krysser fingrene for dere og håper at spiren enten sitter av seg selv veldig snart eller at utredningen viser noe som er lett å gjøre noe med. Det må jo være deres tur snart også Nå er det "Nissene over skog og hei" her i huset også! Nei, det er ikke så artig Men godt å ha dere søtingene her inne som støtter meg da Har snakket litt med enkelte venninner om det, men føler liksom ikke jeg får noe utav det siden de ikke er i samme situasjon... Begge bestevenninnene mine er single, så barn er ikke noe tema for de overhodet akkurat nå... Godt å vite at du heier på oss! Jeg også håper svarene blir så gode som de kan bli At jeg har lite progesteron eller noe Jeg vet at forloveren til en venninne har prøvd lenge også, og vi snakker en del sammen nå for å planlegge utdrikningslag, så har litt lyst til å snakke litt med henne siden hun vet litt hva vi går gjennom, men vet ikke om hun er åpen om det eller om venninnen hennes har vært litt for løsmunnet til meg, så tror jeg venter med å ta det opp til hun nevner noe eller til det blir naturlig å spørre Nissene over skog og hei var artig da! Bent måtte jo nesten ryke i første episode Men blir spennende å se om det kan nå opp til Nissene på låven, det har jeg sett hvert eneste år siden det gikk første gang! Men Espen Eckbo er genial da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2011 #831 Del Skrevet 2. desember 2011 Å nei, jeg glemte å se det i går jeg. Ble litt oppslukt i ANTM i stedet for. Ang. venninne av venninne: du kan jo nevne i forbifarten på et naturlig tidspunkt at dere sliter litt? Da merker du jo fort om hun er interessert i å dele deres erfaringer. Vanskelig det der altså. Noen er så åpne om det, mens andre ikke vil snakke om det i det hele tatt. Jeg forstår uansett veldig godt hvordan det er å være ''alene'' om den børen det er å ha vanskelig for å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2011 #832 Del Skrevet 2. desember 2011 Nissene over skog og hei ligger an til å bli et høydepunkt i juleforberedelsene! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2011 #833 Del Skrevet 3. desember 2011 Ikke noe gøy med triste dager , men hørtes godt ut å kunne dele dette med din mor og andre i samme situasjon. Håper hun forloveren er villig til å dele litt... Er alltid bedre å være to i samme båt enn å føle seg helt alene. Sender deg mange og håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #834 Del Skrevet 3. desember 2011 Å nei, jeg glemte å se det i går jeg. Ble litt oppslukt i ANTM i stedet for. Ang. venninne av venninne: du kan jo nevne i forbifarten på et naturlig tidspunkt at dere sliter litt? Da merker du jo fort om hun er interessert i å dele deres erfaringer. Vanskelig det der altså. Noen er så åpne om det, mens andre ikke vil snakke om det i det hele tatt. Jeg forstår uansett veldig godt hvordan det er å være ''alene'' om den børen det er å ha vanskelig for å få barn. Sånn kan det gå Går heldigvis i reprise hver dag da (selv om episode 1 ble kortet ned i reprisen!). Ja, jeg tenkte jeg skulle ringe henne i morgen angående utdrikningslaget, så hvis det blir naturlig å komme inn på det da så kanskje jeg nevner noe Du vet vel bedre enn de fleste hvordan dette er ja! Men du har fått prinsessen din til slutt da Og vi kommer nok dit etterhvert vi også, så det får være trøsten.. Nissene over skog og hei ligger an til å bli et høydepunkt i juleforberedelsene! God helg! Jeg koser meg og gleder meg hver dag til ny episode! Fortsatt god helg til deg også! Ikke noe gøy med triste dager , men hørtes godt ut å kunne dele dette med din mor og andre i samme situasjon. Håper hun forloveren er villig til å dele litt... Er alltid bedre å være to i samme båt enn å føle seg helt alene. Sender deg mange og håper du har en fin helg! I går og i dag har heldigvis vært fine dager I går var jeg med en venninne og shoppet etter jobb, og deretter å spiste pizza hos en kompis. I dag tok jeg blodprøve nr. 2 og var på en liten handlerunde med kjære Nå forbereder vi til vennemiddag i kveld, så det blir kjekt! Var greit å få sagt det til mamma ja... Satser på at jeg får snakket med forloveren til venninnen min om det etterhvert også ja, om det faller seg naturlig Fortsatt god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #835 Del Skrevet 4. desember 2011 Hatt en kjempekoselig kveld med venner Har fått litt stikninger i korsryggen i kveld, men har null tro på at det er et symptom, så om noe så betyr det vel bare at TR kanskje kommer litt før enn jeg hadde trodd... (Skal egentlig komme ons/tors). I morgen blir det daffedag med kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. desember 2011 #836 Del Skrevet 4. desember 2011 Hatt en kjempekoselig kveld med venner Har fått litt stikninger i korsryggen i kveld, men har null tro på at det er et symptom, så om noe så betyr det vel bare at TR kanskje kommer litt før enn jeg hadde trodd... (Skal egentlig komme ons/tors). I morgen blir det daffedag med kjære Søte lille deg det skal ordne seg Godt å lese at du har hatt en fin kveld sammen med venner:) Stikninger kan være et symptom. Håper det går rette vegen for oss denne mnd Kos deg hjemme med din kjære i dag! Late dager er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. desember 2011 #837 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Dobbel post... Endret 4. desember 2011 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 4. desember 2011 #838 Del Skrevet 4. desember 2011 God daffedag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #839 Del Skrevet 4. desember 2011 Søte lille deg det skal ordne seg Godt å lese at du har hatt en fin kveld sammen med venner:) Stikninger kan være et symptom. Håper det går rette vegen for oss denne mnd Kos deg hjemme med din kjære i dag! Late dager er deilig Det ordner seg nok til slutt ja Får bare håpe at ventetiden ikke blir så mye lengre Spent på hva vi får vite som resultat av prøvene... Vet at kjære gruer seg litt til sin prøve i morgen, men i forhold til minst 2 GU-er og 3 blodprøver så synes jeg ikke han har så mye å klage på Deilig med late søndager innimellom ja Jeg går fortsatt rundt i en av kjære sine t-skjorter, etter lang frokost med "Nissene bak låven" og enda mer avslapning under teppet på sofaen Tenkte å få ryddet litt nå og kanskje begynne på fotobok fra Argentina-turen, og snart skal vi sette på pinnekjøttmiddagen Håper det blir en fin søndag for deg også God daffedag i dag Takk Ønsker deg en fin søndag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #840 Del Skrevet 4. desember 2011 Vi skal forresten på visning i morgen! Ikke at vi har tenkt å kjøpe noe før til sommeren, men vi har funnet en leilighet som hadde vært helt perfekt for oss... Den er litt i øvre sjikt etter hva vi kan strekke oss etter, men vi tenkte på gå og se om den er like fin i virkeligheten og for å sette oss på liste for å se hva den går for, om det kan være realistisk å få til noe lignende til sommeren Håper ikke det ender med at vi blir altfor giret da Litt spent på hva de nye retningslinjene med 15% egenkapital har å si for boligprisene. Så lenge både vår leilighet og det vi tenker å kjøpe evt går litt ned så er det jo greit, men ser at det for øyeblikket kan bli litt vanskelig å få 15% egenkapital på det vi vil kjøpe til sommeren, da skal vi være heldig med hva vi får for leiligheten nå... Men vi begynner i allefall å bli ganske klar for å flytte, så etter jul blir det full sparing (vi klarte jo fint å betale boligutgiftene når begge var studenter og renten var høyere enn nå, så vi vet vi kan klare oss på mindre enn vi bruker... Vi har jo spart en del i år, men brukt mesteparten på reise, så det er nok et klassisk tilfelle av det mange merker, at når man har mer så bruker man mer... Så etter jul skal vi være restriktiv med hva vi sier ja til å være med på, og være litt mer obs på matbudsjettet vårt også, tror vi kunne kuttet litt der uten problemer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå