TuttaV Skrevet 15. november 2011 #781 Del Skrevet 15. november 2011 Skjønner veldig godt at du ble litt paff av den kommentaren. Var kanskje bare ment som et spørsmål for å høre litt om dere var interessert i å få barn om dagen, men det var en litt snodig setting å spørre i. Godt svigermor steppet inn da! Håper du bare har noe kortvarig uvelhet og at du blir frisk og rask til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 15. november 2011 #782 Del Skrevet 15. november 2011 Lykke til i morgen. Håper dere får noen gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. november 2011 Forfatter #783 Del Skrevet 15. november 2011 Skjønner veldig godt at du ble litt paff av den kommentaren. Var kanskje bare ment som et spørsmål for å høre litt om dere var interessert i å få barn om dagen, men det var en litt snodig setting å spørre i. Godt svigermor steppet inn da! Håper du bare har noe kortvarig uvelhet og at du blir frisk og rask til i morgen! Du har sikkert rett Men bra at noen andre er enig med meg i at det var litt merkelig Jeg var ikke helt i støtet før i dag heller, og har litt dårlig samvittighet for to halveffektive dager på jobb, men er vel bedre enn å ikke ha vært der i det hele tatt... Heldigvis lettet det utover dagen og jeg føler meg bra nå Var greit i familiebesøk i dag, vi var bare 6 stk, så stille og rolig egentlig Håper du har hatt en fin kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. november 2011 Forfatter #784 Del Skrevet 15. november 2011 Lykke til i morgen. Håper dere får noen gode svar! Takk Det håper jeg også! Merker at jeg gruer meg, selv om det ikke er så mange månedene siden sist jeg var til GU, og det ikke var såå forferdelig... Det har skjedd så mye på kveldene at jeg har glemt å ringe klinikken å spørre om det er vanlig at mannen er med, så avtalen nå er at jeg går alene i morgen, og så skal jeg ringe kjære dersom han bør komme eller de oppdager noe spesielt... Jeg tviler på at det blir så mye nytt akkurat i morgen, men jeg håper han kan gi meg et litt bedre svar angående de eggposene (cyster) enn det jeg fikk på Volvat tidligere... Håper du har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. november 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 15. november 2011 Har ikke så mye tid til KG for tiden, men skal prøve å få oppdatert etter GU-timen i morgen og få tid til en dagbokrunde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2011 #786 Del Skrevet 16. november 2011 Lykke til! Håper du får noen svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. november 2011 Forfatter #787 Del Skrevet 16. november 2011 Lykke til! Håper du får noen svar. Takk Har ikke time før litt senere. Gruer meg, vet ikke om jeg gruer meg enda mer fordi det er en mann, men fikk høre av en venninne at moren hennes alltid hadde sagt at man måtte velge en mannlig gynekolog, fordi de var mer forsiktige... Moren mente kvinnelige tok hardere i fordi de visste hva kvinner tåler Ikke at det var så gale sist, men hun var litt brysk i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. november 2011 Forfatter #788 Del Skrevet 16. november 2011 Da er jeg tilbake fra GU! Det gikk kjempefint Gynekologen var så koselig og hyggelig, tok seg god tid ifht der jeg var sist, hvor hun var skikkelig brysk og jeg var der 10-15 min, nå satt vi og snakket i 45 min først, så jeg nesten glemte at jeg skulle ha UL også Kjempekoselig gyn som var overbevist om at jeg ville bli gravid. Ut i fra UL kunne han IKKE se noen tegn til PCO slik hun andre snakket om sist. Han mente jeg kom til å ha EL om 6 dager, altså før jeg har tempet/fått positiv EL-test vanligvis... Kan jo hende det er en svingning i syklusen nå, eller så har testene vist feil før. Men skal ikke ha hatt noe å si for sjansene våre, for vi har ganske regelmessig. Så langt viste alt altså normalt hos meg, vet ikke om det kan ha noe å si at jeg har spist litt sunnere de siste månedene, selv om jeg ikke har gått så mye ned i vekt. Har i allefall tenkt å fortsette Planen fremover er å ta 3 blodprøver av meg på forskjellige steder i syklusen for å sjekke forskjellige hormonnivåer. Kjære ser ut til å slippe blodprøve, men må ta sædprøve. Når resultatene foreligger skal vi på time sammen for å legge en plan. Jeg sa at jeg nesten håpet det var noe gale med meg, fordi det virket lettere å løse ting med pergo enn med prøverør, men da lo gyn litt og sa at han trengte bare 2 fungerende sædceller for å få dette til å funke! Så selv om jeg vet at vi sikkert må smøre oss med tålmodighet fremover så er det godt å bli tatt seriøst og vite at ting er i gang Jeg fikk vite at det er 17% sjans for å få tvillinger hvis jeg må ta pergo, og det syntes kjære hørtes koselig ut Så alt i alt er jeg veldig glad i dag selv om ting fortsatt kan ta sin tid Håper dere har hatt en fin onsdagskveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2011 #789 Del Skrevet 16. november 2011 Så flott at han hadde så god tid og at du fikk svar på så mye av det du lurte på. Når skal mannen levere sin prøve? Det blir spennende å se hva som skjer fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. november 2011 Forfatter #790 Del Skrevet 16. november 2011 Så flott at han hadde så god tid og at du fikk svar på så mye av det du lurte på. Når skal mannen levere sin prøve? Det blir spennende å se hva som skjer fremover! Veldig fornøyd så langt! Mannen må ringe lab i morgen og avtale, men hvis jeg har EL til helgen bør vi kanskje vente til etter det, siden han må være avholden i 3 dager først! Gyn mente forresten at jeg burde telle spottingen som første dag av mens hvis det var et fast mønster at jeg begynte å spotte på samme dag i syklusen, og det er det jo stort sett... Det vil si at jeg er på dag 11 og ikke dag 8 i syklus nå... Første blodprøve skal være på dag 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. november 2011 #791 Del Skrevet 16. november 2011 Hørtes ut som en positiv og oppmuntrende GU-time! Så ålreit at han hadde masse tid og kunne svare på alle spørsmål du hadde. Kan tenke meg det er deilig å være i gang! Du får bare fortsette å være flink med kostholdet - det hjelper alltid, og ikke bare for fertilitet, men en haug med andre ting også! Stoooor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 17. november 2011 #792 Del Skrevet 17. november 2011 God morgen Godt å høre at GU-timen gjekk så bra Nå lærte jeg også noe nytt, dette med å telle fra spotting. Det pleier ikke jeg å gjøre. Skal prøve det denne gangen. Bruker du babyverden sin teller? Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. november 2011 Forfatter #793 Del Skrevet 17. november 2011 God morgen Godt å høre at GU-timen gjekk så bra Nå lærte jeg også noe nytt, dette med å telle fra spotting. Det pleier ikke jeg å gjøre. Skal prøve det denne gangen. Bruker du babyverden sin teller? Ha en fin torsdag God morgen! Ja, det var veldig oppløftende Hvis det var et fast mønster, at du visste hvilken dag du begynte å blø, så skulle du telle fra spotting. Jeg har brukt BV sin teller før, så den kan du nok bare bruke Ellers har jeg brukt fertilityfriend med temping eller min egen kalender Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. november 2011 #794 Del Skrevet 17. november 2011 Så kjekt å høre at GU-timen gikk så bra! Det har så utrolig mye å si at man føler seg tatt på alvor, og spesielt i en sånn sak! Ønsker dere masse lykke til! Og tvillinger er jo en koselig "bivirkning" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 17. november 2011 #795 Del Skrevet 17. november 2011 Det var fint at timen gikk så bra. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. november 2011 Forfatter #796 Del Skrevet 18. november 2011 Så kjekt å høre at GU-timen gikk så bra! Det har så utrolig mye å si at man føler seg tatt på alvor, og spesielt i en sånn sak! Ønsker dere masse lykke til! Og tvillinger er jo en koselig "bivirkning" Absolutt! :babysmokk: hadde vært litt koselig ja Er sikkert dobbelt så slitsomt, men dobbelt glede også Og så virker det som tvillinger har ekstra mye glede av hverandre også. Men bare vi ender opp med å få en så er jeg fornøyd Takk! Det var fint at timen gikk så bra. Lykke til videre!! Takk! -------- Da var det fredag, og i kveld blir det fest! Har litt andre avtaler for helgen også, så blir nok en travel helg, men gleder meg God fredag og god helg til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. november 2011 Forfatter #797 Del Skrevet 20. november 2011 Kjempefin helg med fest til langt på natt fredag og familiebesøk i dag Håper dere andre har hatt en fin helg også! Gynekologen mente jeg skulle ha EL i morgen iflg UL. Ikke positiv EL-test i dag, men driver og tester fremover. Han mente jeg skulle ta blodprøve neste tirsdag ifht EL, men hva hvis jeg får utslag på EL senere enn han forventet? Kjenner jeg meg selv har jeg ikke EL før neste helg, så da blir det vel riktig å utsette blodprøve til 6-9 dager etter det igjen etter hva jeg har lest. Får kanskje ringe å spørre, men typisk nok skulle han være bortreist de nærmeste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. november 2011 #798 Del Skrevet 21. november 2011 Ring og hør du! Gynekologen vi var hos var ikke glad i sånne EL-tester og temping, så greit å la han styre skuta Ønsker deg en god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. november 2011 Forfatter #799 Del Skrevet 21. november 2011 Ring og hør du! Gynekologen vi var hos var ikke glad i sånne EL-tester og temping, så greit å la han styre skuta Ønsker deg en god mandag! Jepp Det er nok det lureste. Men siden han er vekke nå venter jeg til neste mandag med å ringe, siden jeg uansett skal ta prøve tidligst tirsdag... God mandag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. november 2011 #800 Del Skrevet 22. november 2011 Godt og høre at det gikk fint på GU, og at Gynekologen var såpass nøye og grei som han var Håper det snart ordner seg for dere! Ha en fin tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå