Disco Biscuit Skrevet 16. august 2011 #521 Del Skrevet 16. august 2011 Kjedelig at TR skulle komme på visitt denne gangen også.. OG forstår godt at du utsetter GU, har dog selv vært på GU en gang når jeg hadde blødning, og det er ikke å anbefale selvom Gynekologen er vant til slikt. Jeg måtte undersøkes den gang siden jeg hadde blødd i 3mnd... (Bytte av prevensjon var årsaken). Høres ut som en herlig helg på hytta Kjenner jeg gleder meg til hytten "vår" er ferdig Svigers holder nemlig på og bygge og det skal bli godt å ha et sted i nærheten å rømme litt bort til Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. august 2011 #522 Del Skrevet 16. august 2011 Vi hadde en fin helg med hyttetur vi også. Deilig at dere har tilgang til både vinter- og sommerhytte da. Tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. august 2011 Forfatter #523 Del Skrevet 17. august 2011 Kjedelig at TR skulle komme på visitt denne gangen også.. OG forstår godt at du utsetter GU, har dog selv vært på GU en gang når jeg hadde blødning, og det er ikke å anbefale selvom Gynekologen er vant til slikt. Jeg måtte undersøkes den gang siden jeg hadde blødd i 3mnd... (Bytte av prevensjon var årsaken). Høres ut som en herlig helg på hytta Kjenner jeg gleder meg til hytten "vår" er ferdig Svigers holder nemlig på og bygge og det skal bli godt å ha et sted i nærheten å rømme litt bort til Ha en fin dag Huff, skjønner at det ikke var så stas å være til GU da nei... Ikke at jeg kan se for meg at det noen gang er det Herlig at dere snart får en hytte å reise til også da Gjerne PM om hvor, nysgjerrig som jeg er Håper du har hatt en fin onsdag i solen! Vi hadde en fin helg med hyttetur vi også. Deilig at dere har tilgang til både vinter- og sommerhytte da. Tirsdags- Ja, så det i dagboken din, har bare ikke fått kommentert enda Bra du har kost deg i helgen! Og ja, vi er heldige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. august 2011 Forfatter #524 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har greid å få meg GU-time på mandag! :hoppe: Absurd ting å være glad for egentlig Glad for at det ble en åpning (bokstavelig talt? ) sånn at jeg slapp å vente en måned Kjenner en som har vært til samme gynekolog før og som var superfornøyd, så får satse på at jeg blir like fornøyd Ellers har dette vært en opp-og-ned-dag... Er masse positive ting som skjer i livet mitt for tiden, men noen kjipe og, så da går det fort litt opp og ned i humøret... Gruer (og gleder meg litt) til GU, jobbintervju og et par andre ting som skal skje... Var også et par andre ting som skjedde i dag som gjorde at jeg var ganske når jeg møtte kjære i byen i dag etter jobb, men heldigvis fikk han smilet mitt på plass igjen ganske fort Var forresten med en venninne som skal gifte seg neste år i går, og ble masse bryllupssnakk Kjempekoselig, nesten så jeg savner bryllupsplanleggingen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. august 2011 #525 Del Skrevet 18. august 2011 Så bra du fikk GU-time! Og så spennende med jobbintervju! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 18. august 2011 #526 Del Skrevet 18. august 2011 Så bra du fikk GU-time tidligere enn fryktet! Håper du får en fin helg og at GU-timen går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. august 2011 #527 Del Skrevet 18. august 2011 Så bra at du fikk GU-time tidligere! Likte ordbruken med at det åpnet seg Godt å ha sin kjære til å få på plass smilet når det skjer mye i livet Håper du har en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 18. august 2011 #528 Del Skrevet 18. august 2011 Det er ingen som kan trøste slik som kan! Bra ordtrix forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. august 2011 #529 Del Skrevet 18. august 2011 Godt og høre at det kom inn en åpning til GU - synes den var morsom jeg også! Så spennende med jobintervju Håper det er en jobb for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. august 2011 Forfatter #530 Del Skrevet 18. august 2011 Så bra du fikk GU-time! : ) Og så spennende med jobbintervju! Lykke til! :duskedame : Ja, glad for at jeg fikk fremskyndet det Så håper jeg at hun henviser kjære i samme slengen Takk for lykkeønskninger! Så bra du fikk GU-time tidligere enn fryktet! Håper du får en fin helg og at GU-timen går fint : ) Så kjekt med et nytt fjes i boken min Velkommen skal du være Helgen ser ut til å bli fin: Får besøk av min søster i morgen kveld, skal stå i valgbod og på fest på lørdag og bare slappe av med kjære på søndag Ønsker deg en fin helg også! Så bra at du fikk GU-time tidligere! Likte ordbruken med at det åpnet seg :fnise : Godt å ha sin kjære til å få på plass smilet når det skjer mye i livet :hjerte : Håper du har en fin dag i dag :klem : Hehe, stjal vel Muffin sin formulering der egentlig Men var litt morsom måte å si det på ja Jepp, glad jeg har han Har hatt en kjempefin dag, valgkampmøte i partiet og så kino med en venninne Håper du har hatt en fin kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. august 2011 Forfatter #531 Del Skrevet 18. august 2011 Det er ingen som kan trøste slik som kan! Bra ordtrix forresten! Som sagt så stjal jeg vel rått fra Muffin der Men ja, er godt å ha sin kjære når man føler seg litt deppa Godt og høre at det kom inn en åpning til GU - synes den var morsom jeg også! Så spennende med jobintervju Håper det er en jobb for deg! Igjen, Muffin som egentlig var hjernen her Men fortsatt litt morsomt Ja, gruer meg litt, har fått en oppgave jeg skal ha med meg dit osv, så håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 19. august 2011 #532 Del Skrevet 19. august 2011 God morgen Oi - hørtes spennende (og litt skremmende) ut med jobbintervju!! Er det vanlig å gi oppgave på forhånd? Er det en oppgave du skal løse, liksom...? Har nesten aldri vært på intervju, jeg...men er redd jeg må igang til neste år...derfor all spørringa.. Masse lykke til!! Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. august 2011 #533 Del Skrevet 19. august 2011 Takk for cred og skryt. Utfordrende å måtte ha med en oppgave på jobbintervjuet. Men det fikser du helt sikkert veldig bra! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 19. august 2011 #534 Del Skrevet 19. august 2011 Ordtrix blir jo egentlig bare bedre når de deles, jeg blir iallefall veldig glad hver gang noen adopterer mine utrykk! Lykke til med jobbintervjuet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. august 2011 Forfatter #535 Del Skrevet 19. august 2011 God morgen Oi - hørtes spennende (og litt skremmende) ut med jobbintervju!! Er det vanlig å gi oppgave på forhånd? Er det en oppgave du skal løse, liksom...? Har nesten aldri vært på intervju, jeg...men er redd jeg må igang til neste år...derfor all spørringa.. Masse lykke til!! Når er det? God kveld blir vel mer riktig nå Jeg har ikke vært med på at de gir oppgave før, men det blir vel mer og mer vanlig... Er en oppgave jeg skal svare på ja, men mer hvordan jeg reagerer i gitte situasjoner enn et ordentlig case om du skjønner... Jeg har ikke vært på så mange intervjuer jeg heller, bare 2 til "ordentlige" jobber (dvs heltidsjobber innenfor utdanningen min). Det går veldig fint at du spør, skjønner du er nysgjerrig Takk, det er på mandag! Takk for cred og skryt. Utfordrende å måtte ha med en oppgave på jobbintervjuet. Men det fikser du helt sikkert veldig bra! God helg! Takk God helg til deg også, søtingen! Ordtrix blir jo egentlig bare bedre når de deles, jeg blir iallefall veldig glad hver gang noen adopterer mine utrykk! Lykke til med jobbintervjuet! Sant nok! Takk! Kjenner litt sommerfugler i magen allerede... Blir litt mye med både jobbintervju og GU samme dag kjenner jeg... Litt nervøs for at begge deler skal gå dritt... Men får prøve å kvinne meg opp og tenke positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. august 2011 Forfatter #536 Del Skrevet 19. august 2011 Da var det endelig helg! Har shinet leiligheten og skal til å lage biffsalat ettersom min søster kommer på middag Tar en dagbokrunde i morgen. Ønsker alle sammen en god helg så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. august 2011 Forfatter #537 Del Skrevet 19. august 2011 Nå har min søster vært her En koselig kveld med TV-spill og brettspill. Er ikke helt klar for å legge meg enda, så nå sitter jeg her og hører på Thin Lizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. august 2011 #538 Del Skrevet 19. august 2011 Høres ut som en koselig kveld God helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 20. august 2011 #539 Del Skrevet 20. august 2011 Ha en riktig god helg, Lilywhite Kos deg og senk skuldrene, det fortjener du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. august 2011 Forfatter #540 Del Skrevet 21. august 2011 Høres ut som en koselig kveld God helg videre! Det var det Takk, har kost meg masse! Ha en riktig god helg, Lilywhite Kos deg og senk skuldrene, det fortjener du! Takk Har hatt en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå