Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenker at du ikke har nådd inn til han hvis du har brukt samme tonen med han som du gjør med oss nå. Det er en utrolig dårlig måte å kommunisere på å si at noe er "rævva". Det gir ingen indikasjon på hva du føler, det bare gir et latterlig adjektiv (ikke en gang et adjektiv) på hvordan noe er. Å hvordan skal man tolke det? At sexen er ræva.. Først når jeg leste introen trodde jeg du mente at det hadde noe med rumpe og sex å gjøre.

Sett deg ned med han på tomannshånd når begge har tid. Sett av en timestid til å faktisk snakke ut om dette. Fortell ikke at sexen er "rævva" for deg, men at sexen ikke gir deg noe som helst nytelse. Fortell at du syns det er egoistisk av han å bare tenke på seg selv under akten, og at du skulle ønske han kunne gjøre noen nye ting etter ditt forslag. Ta det derfra. Se han inn i øynene når du snakker og vis at du mener det. Hvis han ikke er interessert i å høre på deg, forandre på sine vaner eller lytte til dine forslag så er han ikke verdt bryet.

Sex er utrolig viktig i et forhold. Det er en veldig viktig måte å vise hverandre hvor glade man er i hverandre. Desverre er det noen som tror at sex bare handler om å gi den ene nytelse. De trenger å lære mer om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min er så jævla rævva i senga. Vært sammen med han i 3 år og orker snart ikke mer. Hans form for oppvarming er å gni litt rett uttafor trusa. Han tror det er digg??? Sa at jeg fikk brannsår hvis han fortsatte. Når han knuller meg tenker han bare på seg sev.. Sitt tempo, til han kommer.. Syns det er rævva. Så gidder ikke engasjere meg i sexlivet lenger. Er gla i hN å syns det er dritt.

haha du må jo snakke med han om dette! det er typen din og du må forklare ham hvordan du liker det og vil ha det!!! kommunikasjon er det beste! han skal jo ville la deg nye det ;)

Skrevet

Fælt så hissig TS var da. Det er helt frivillig og starte en tråd her, og om du er misfornøyd med rådene, javel. Hvem bryr seg? Det er ditt liv. Vi gir da faen i hvordan det går med deg.

Skrevet

Kjære deg.....

Sett deg på han,nekt han og ta på deg ta på deg selv og han må bare se på be han slikke deg m,m.

Ta litt ansvar,bestem hvordan du vil ha det og si det.

Ikke rart han tror han er digg da han ikke vet noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...