Gjest Tante Berte Skrevet 1. januar 2011 #21 Del Skrevet 1. januar 2011 Familien min tar bort JULEPYNTEN ETTER SOMMERFERIEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 1. januar 2011 #22 Del Skrevet 1. januar 2011 Skulle gjerne ha tatt det vekk nå, men er andre her som ikke er helt klare enda Husker moren til en venninne hadde det langt uti mars, juletre og hele pakka, syntes det var rimelig spesielt. Hun hadde også sånn rødt lys i store deler av huset, istedenfor det vanlig lyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 3. januar 2011 #23 Del Skrevet 3. januar 2011 Rydder bort jula når jeg går lei, og igår ble alt det røde ryddet vekk og juletreet satt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. januar 2011 #24 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hos min familie har det alltid vært tjuendedag jul, og det tenker jeg å fortsette med. Pynter ikke før lillejulaften, og har vært lite hjemme i romjula, så det er greit å få ha pynten litt. Endret 3. januar 2011 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 3. januar 2011 #25 Del Skrevet 3. januar 2011 jeg skulle gjerne begynt for en uke siden, men det er 13 dag jul, altså 6 januar som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 4. januar 2011 #26 Del Skrevet 4. januar 2011 Har tatt ned juletreet, resten tar jeg trolig i helgen eller utover uka. Bruker tid på det, og det gjør mjeg når jeg pynter også. Julegardinene er så fine dem får henge noen uker til. Også en juleduk mm. får vente litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JP86 Skrevet 4. januar 2011 #27 Del Skrevet 4. januar 2011 13 dag jul pleier vi å ta det ned. så i år blit det onsdag eller torsgag alt går ned i esker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. januar 2011 #28 Del Skrevet 4. januar 2011 I år har jeg bestemt meg for å rydde det vekk dagen etter bryllupet mitt. Bare for å få en "ny start" Var å handlet inn nye gardniner, nytt laken og lyseblå ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. januar 2011 #29 Del Skrevet 4. januar 2011 Her forsvant det meste søndag kveld. Juletreet tok jeg på mandag. Deilig å få det bort, og få vasket gulv og tørket støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ Lykke ¤ Skrevet 4. januar 2011 #30 Del Skrevet 4. januar 2011 Vi pynter til jul på lillejulaften og tar den ut igjen siste dag i juleferien, som i år var 2. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå