Gjesten Skrevet 7. januar 2011 #21 Skrevet 7. januar 2011 Er det ikke ofte sånn at vi ikke tørr si "Jeg elsker deg" fordi da må han si det tilbake og det kan vi ikke være garantert på at vil skje.. Derfor lar vi være.. Vi skulle heller være glad for at vi fikk fortelle hvor sterke følelser vi har for kjæresten uten å måtte høre han bekrefte at han føler det samme.. Dette inntrykket har jeg kun fra amerikanske såpeoperaer. Har ikke fått inntrykk av at det er sånn i virkeligheten.
Quasis Skrevet 7. januar 2011 #23 Skrevet 7. januar 2011 Hvor lang tid det tar er vel like forskjellig som hvor lang tid det tar å forelske seg. For noen tar det kort tid før man er forelsket, mens andre bruker mange måneder. Slik er det vel å elske også. Ingenting er vel mer naturlig eller riktig enn det andre..
Nuttapia Skrevet 7. januar 2011 #24 Skrevet 7. januar 2011 Etter nesten et år, og det var verdt å vente på! Det var ikke noe romantisk med det, det bare glapp ut av han en dag da jeg sa at:" Åh, jeg elsker mac´en min!" Og han ropte ut "Og jeg elsker deg!!!" Så knakk vi i kjempelatter, og jeg fikk ikke sagt det tilbake før en måned etterpå eller no 1
Gjest Raindrops Skrevet 8. januar 2011 #25 Skrevet 8. januar 2011 Jeg har ikke sagt det til han enda, og han vet ikke at jeg vet at han på en måte har sadt det til meg. Jeg var skikkelig gretten og ville bare sove, så han satt å loket med pc'n på sengekanten. All lokingen gjorde at jeg ikke fikk sove, men siden jeg var så sur så bare latet jeg som om jeg sov med ryggen til. Da han la seg til å sove så kysset han meg på håret og visket at han elsket meg. Jeg ante ikke hva jeg skulle si så jeg bare fortsatte å "sove", og siden da har det ikke kommet opp:p Men jeg har aldri sagt det til noen før, og jeg bruker lang tid på å utvikle den slags følelser, så det er helt greit om det får ligge en stund til 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå