Gå til innhold

"Jeg elsker deg"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynte dere å si til kjæresten at dere elsker han/hun? Etter hvor mange dager, uker, mnd dere ble sammen?

Jeg har vært sammen med min kjære i 2 mnd, føles enda ikke naturlig å si jeg elsker deg. Men glad i han det er jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var ganske stormforelska, så kanskje bare et par uker etter at vi ble sammen ble det sagt. Settingen var veldig fin og jeg ble så rørt da han sa det at jeg gråt som en unge. :sjenert: Sier det til hverandre ganske ofte, ikke sånn at vi "dreper" ordene, men det er fremdeles noe fint og godt over det å si det. :) Skal komme når man vil si det!

Skrevet

Verken jeg eller kjæresten har sagt disse ordene til hverandre. Forholdet har vart noen måneder. (Er faktisk ikke helt sikker på hvor lenge det har vart, men det får være det samme. :fnise:)

Skrevet

Jeg tror det var etter et halvt års tid, og det var ikke noe veldig høytidelig over det, det kom helt naturlig. Nå sier vi det nesten hver dag. Jeg liker at det er det siste jeg sier til ham før vi drar fra hverandre. :)

Skrevet

Jeg tror det var etter et halvt år, i alle fall ikke etter et par måneder. Jeg sa det da det føltes naturlig, rett og slett.

Skrevet

Vi har vært sammen i et og et halvt år og har ennå ikke sagt det. Vi elsker hverandre altså, vi er bare litt treige når det gjelder sånt.

Skrevet

Vi hadde vel vært sammen i et par mnd, da han plutselig sa det helt ut av det blå.

Men jeg sa det tilbake på kvelden, og jeg fikk tårer i øynene, så jeg vet at jeg mente det.

Vi sier det hver dag.

Skrevet

Mannen min sa det til meg etter en måned. Da ble jeg så stressa at jeg hadde problemer med å puste. Nå har vi snart vært kjærester i ni år og gift i snart seks.

Jeg er veldig glad for vi "jeg elsker deg" hver dag.

Skrevet

Vi sa det etter å ha vært kjærester i 2 måneder her.

Men vi hadde vært venner i 9måneder så vi kjente hverandre godt! :jepp:

Stemningen og følelsen da han sa det første gangen er noe jeg kommer til å huske for alltid! :rødme:

Vi sier det hver dag, men ikke uten å mene det. Nå har vi vært sammen i 7 år idag akkurat og gift i 2.5 så det må jo ha vært riktig selvom det var raskt! ;)

:yvonne:

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har opplevd å få de ordene etter en uke sammen med fyren, det ble ganske kleint for jeg følte ikke for å si det samme til bake.

Med eksen som jeg var sammen med i 5 år ble det sakt etter ca 2 mnd.

• Liker 1
Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

Med eks-samboer så sa vi det etter 6 måneder. Jeg først, så han. Vi var sammen i et og et halvt år, rundt der.

Edit: Eneste jeg har sagt det til.. :fnise:

Endret av Krizzy
Skrevet

Vi hadde vel vært sammen i rundt et halvt år før han "dropped the bomb" og sa "vet du hva, vennen? Jeg elsker deg jeg" i sofaen en kveld vi lå å så film :)

:yvonne:

Vi sier det ikke hver dag, men sier det når vi føler for det :)

Skrevet

Ordene snublet ut av kjæres munn allerede etter 2 uker, en kveld vi drev og sa god natt :rødme: Han ble kjempeoverrasket over hva han hadde sagt og ble liggende å se litt sånn spørrende på meg litt, frem til jeg nølende sa de samme ordene tilbake :)

Nå er det egentlig en naturlig del av natta-rutinen å minne hverandre på at vi elsker hverandre :hjerte:

Skrevet

Vi sa det alerede etter ca 1 uke. Men så flyttet han inn til meg og pappa etter bare 2 uker :sjenert:

Sier at vi elsker hverandre mere enn 10 ganger om dagen :rødme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt på å si det, men fant liksom aldri det rette tidspunktet, men noen dager før vi hadde vært sammen i et år så ble jeg syk med omgangen og var helt herpa, rett og slett, så da han satt og strøyk håret mitt, syk og fæl som jeg var, så sa han "veit du ka, æ ælske dæ". Åh :rødme: Jeg sa det tilbake, selvfølgelig.

Gjest navnelapp
Skrevet

Det ramla ut av munnen min etter fire-fem dagar, då hadde vi vore saman døgnet rundt unntatt når vi jobba. :flau: Etter ei vekes tid sa han det til meg.

Skrevet

Blir nesten litt overrasket over hvor fort noen av dere har sagt det til hverandre. Bare en observasjon :skravle:

Kjæresten sa det til meg etter 5 måneder, og jeg ble helt satt ut. Syntes det var tidlig.

• Liker 3
Skrevet

Vi hadde vel vært sammen ca 6 mnd da vi sa det første gang :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Blir nesten litt overrasket over hvor fort noen av dere har sagt det til hverandre. Bare en observasjon :skravle:

Kjæresten sa det til meg etter 5 måneder, og jeg ble helt satt ut. Syntes det var tidlig.

Det finst jo ingen reglar for slikt, ein kan seie det når ein føler det er rett. Eg venta ikkje at han skulle seie det til meg første gongen eg sa det, og det fortalde eg han. Vi snakka ope om det at det var noko som for hans del måtte kome når det fall seg naturleg, men for meg var det naturleg då. Eg har sagt det ein gong før, og det var i bryllupstalen min til han som eg var gift med i tolv år, og som eg no er skilt frå. Og då følte eg eigentleg at eg måtte seie det, det var ikkje så naturleg som i det forholdet eg er i no, av ein eller annan grunn.

Gjest *smak*
Skrevet

Er det ikke ofte sånn at vi ikke tørr si "Jeg elsker deg" fordi da må han si det tilbake og det kan vi ikke være garantert på at vil skje.. Derfor lar vi være.. Vi skulle heller være glad for at vi fikk fortelle hvor sterke følelser vi har for kjæresten uten å måtte høre han bekrefte at han føler det samme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...