Gå til innhold

dumpet ... på mail!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går nok litt på personlighet hva man foretrekker, om man er en konfronterende eller avvikende person. Jeg, som er en avvikende person som hater konflikter, foretrekker helt klart et skriftlig medium.

Jeg tenker at du her mener unnvikende - ikke avvikende :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Det går nok litt på personlighet hva man foretrekker, om man er en konfronterende eller avvikende person. Jeg, som er en avvikende person som hater konflikter, foretrekker helt klart et skriftlig medium.

Jeg er faktisk en konfronterende person. Men dersom noen dumper meg, har jeg ingen behov for å konfrontere. Hva som er årsak til at man blir dumpet, er jo fullstendig likegyldig. Jeg har aldri lyst til å diskutere hvorfor jeg blir dumpet. Dersom jeg dumper og den som blir dumpet ønsker å vite årsak osv, får han selvsagt det.

AnonymBruker
Skrevet

Tidlig i en datingfase ser jeg ikke noe galt å i dumpe per mail eller sms.

Når jeg mener tidlig, snakker jeg altså om før man blir enige om å være kjærester, før man har møtt mange av vennene/familie, før man har fått nøkler til hverandres leilighet eller lignende.

Husk at du får aldri det ærlige svaret på hvorfor du blir dumpet i en datingprosess uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...