Meaty Skrevet 4. januar 2011 #21 Skrevet 4. januar 2011 Redken skriver på sine hjemmesider at de ikke har testet på dyr siden 1989, lyver de da altså? Kan noen vise til dokumentasjon som bekrefter eller avkrefter dette?
Gjest Borghild Skrevet 4. januar 2011 #22 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Redken skriver på sine hjemmesider at de ikke har testet på dyr siden 1989, lyver de da altså? Kan noen vise til dokumentasjon som bekrefter eller avkrefter dette? Samme lurer jeg på. Har lest dette jeg også og jeg brukte jo Redken før helt til jeg leste at de tester på dyr likevel. Kanskje de mener at de ikke tester ferdig produkt på dyr? Det er det nemlig mange som ikke gjør. Men når de tester ingredienser er man jo like langt. Så mulig de tester ingrediensene sine på dyr. Jeg vil ihvertfall ikke bruke redken mer før jeg vet at det er dyrevennlig. Syns ikke det er spesielt bra heller utenom anti snap men den har jeg funnet en erstatter for som er dyrevennlig. Endret 4. januar 2011 av Borghild
Rosalie Skrevet 4. januar 2011 #23 Skrevet 4. januar 2011 Redken eies av L'Oreal, som tester på dyr. For øvrig velger jeg selv produkter fra grønn liste, om mulig.
zeeline Skrevet 7. januar 2011 #24 Skrevet 7. januar 2011 Jeg er veldig fornøyd med Redken All Soft serien. Håret mitt er tørt og blir ofte statisk, men synes det blir bedre etter bruk av shampoo og balsam fra dette merket.
Sunniva81 Skrevet 7. januar 2011 #25 Skrevet 7. januar 2011 Redken eies av L'Oreal, som tester på dyr. For øvrig velger jeg selv produkter fra grønn liste, om mulig. Den listen var nyttig! *bokmerket*
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2011 #26 Skrevet 8. januar 2011 Litt vanskelig å lese tråden når folk begynner å diskuere andre ting enn det TS spør om...men... Uansett..Jeg synes redken er kjempe bra serie, og det trenger nødvendigvis ikke å være dyrt.. Jeg bestiller på strawberrynet og ebay og da kan man få 1 liter flasker til under 200 lappen. Nå skal det sises at jeg bar har prøvd extreme og all soft, men er kjempe fornøyd Og Anti-Snapen liker jeg også!
Gjest Vulture Skrevet 9. januar 2011 #27 Skrevet 9. januar 2011 Det ble Redken Extreme, gleder meg til å prøve den når jeg får pakken i posten:-)
pocahontas1972 Skrevet 9. januar 2011 #28 Skrevet 9. januar 2011 Uansett; testet på dyr eller ikke; REDKEN hårkur for krøller er veldig bra!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2011 #29 Skrevet 10. januar 2011 Nei søren, har skrevet feil ser jeg. Det er den ekstreme cat treatment jeg mente er genialt så lenge man bruker den riktig Det er hårkur som skal skylles ut igjen, og har fått med meg, utfra det flere her har skrevet om den at jeg brukte den feil. Anti snap er den leave in kuren, men vet du, sånn blir håret mitt også etter at jeg har hatt den i. Så da gjør vi kanskje noe feil både du og jeg!? :klø: Men håret blir jo "normalt" og fint igjen etter at jeg har børstet det da :)Men aner ikke hva den "sprøheten" kommer av jeg... Den cat- treatment gir iallefall ikke noe fuktighet til håret, så det er veldig viktig å bruke balsam etterpå. Kanskje derfor det blir sprøtt?
frisørmester :) Skrevet 11. januar 2011 #30 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har også falt helt for extreme serien. Takket være Extreme deep fuel, så ser håret mitt sunt ut igjen (høres ut som en reklameklisje, haha), men er faktisk sånn jeg føler det Har også Anti-snap, men som du sier så må man bruke den riktig. Når jeg tar den i håret etter jeg er nydusjet så føles håret sprøtt etter det har tørket. Må gjøre en eller annen feil tydeligvis, hvordan er det du mener at man bruker den riktig? Grunnen til at håret virker sprøtt, er at denne KUN gir proteiner til håret. Den gir INGENTING fukt! Mest sannsynlig er håret ditt mettet på proteiner, og om du da går over til en leave in kur som inneholder fukt, vil du nok merke god forskjell Om du har ett veldig slitt hår, kan du bruke feks deep fuel, allsoft conditioner og all soft sin leave in treatment (husker ikke hva den heter) vil du fortsatt få proteiner i håret, men de vil lukkes lengre inn i skjell-laget, og håret vil ikke virke så sprøtt... Håper det hjalp PS! Husk at protein kurer ALLTID må skylles, og avsluttes med conditioner
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2011 #31 Skrevet 11. januar 2011 Det vet du ikke, uansett? noen må det testes på.. De tar ikke pelsen ihvertfall. Tar vare på den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå