Gå til innhold

Onanere på jobb

Fremhevede innlegg

Gjest rabrabara
Skrevet

Men det er fullt mulig :-) Vi har ikke avlukker, men helt separat avstengte toaletter. Dessuten reiser jeg av og til offshore og da er det iallefall ikke noe problem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på dette som noe stort problem, så sant det ikke går ut over selve arbeidet. Hva folk gjør inne på tolaettet bak lukkede dører er tross alt ikke min sak. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ser ikke på dette som noe stort problem, så sant det ikke går ut over selve arbeidet. Hva folk gjør inne på tolaettet bak lukkede dører er tross alt ikke min sak. ;)

Nei, så lenge man ikke "ufrivillig) vet om det.

Skrevet

Nei, så lenge man ikke "ufrivillig) vet om det.

Det sier seg selv. Om man ikke klarer å la være å stønne når man holder på, får man styre seg til arbeidstiden er over. :gjeiper:

Skrevet

Her er det åpenbart mange som blander jobb og privatliv...

Tanken kunne aldri falt meg inn og gjøre noe slikt på jobb

• Liker 2
Gjest rabrabara
Skrevet

Vel, noen røyker og mange sitter og leser Dagbladet.... En kjappis på jobb en gang hver sjette måned eller så (gejnnomsnittlig) er ikke akkurat noe jeg har dårlig samvittigher for, da.

Skrevet

Ikke noe galt med det, hvis det gjøres kjapt unna vel og merke. Tror faktisk jeg skal lure meg en kjapp tur på toalettet nå jeg. Fortjent, jobber overtid og alt...

Gjest birry93
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at han var sarkastisk, du. ;)

• Liker 1
Skrevet

Vel, om jeg er skikkelig trøtt.. eller helst litt lett fyllesyk blir jeg sykt kåt.. og fantaserer i vei.

Da må jeg gjemme med bort og få det ut.. helst ikke på toalettet da det kommer fryktelig mye i sånne situasjoner..

(går med mye papir da)

Kjenner to jenter som gjør dette på jobb. en på Kontor og en som sitter i resepsjon.. (hun går på et bakrom fortalte hun da;)

Skrevet

Kan ikke tenke meg noe mindre opphissende enn arbeidsplassen min, så nei, det kunne ikke falt meg inn å onanere på jobb.

Skrevet

Hadde vært interessant om folk som lar det stå til på jobb la til hva de jobber med. Kunne blitt en helt ny opplevelse å gå i banken, foreksempel.

Gjest birry93
Skrevet
Kjenner to jenter som gjør dette på jobb. en på Kontor og en som sitter i resepsjon.. (hun går på et bakrom fortalte hun da;)

Skulle tatt seg ut om hun satt der bak skranken og holdt på med seg selv mens folk gikk inn og ut av bygget. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...