Gå til innhold

Onanere på jobb

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mange som onanerer på jobb? Jeg gjør det innimellom og jeg liker det :) Føler det er litt forbudt og derfor så deilig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva man ikke skal få betalt for... :P Jaja, om du gjør det så kjapt at det kan sidestilles med en røykepause (og røykepauser er akseptert), så.. Vet ikke om jeg TØR å spørre hva du jobber med.

Kunne aldri falt meg inn å gjøre det på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Har vel hendt en gang eller to når nøden har vært uholdbar. 2 ganger på over 10 år er ikke en vane og ei heller noe jeg skriker over.

Skrevet

Er gutt. Har skjedd 10-15 ganger på jobb de siste 3 årene :). Når trangen ble for stor :P.

Skrevet

Jeg har aldri onanert på jobb. Lyster skal holdes ute i en arbeidssituasjon. Vil tro en har litt lite å gjøre om en tyr til sånt på jobb.

• Liker 1
Skrevet

Orgamsen min kommer på et par minutter hvis jeg vil så er ikke slik at det går utover arbeidet akkurat!

Skrevet

Orgamsen min kommer på et par minutter hvis jeg vil så er ikke slik at det går utover arbeidet akkurat!

La meg gjette: du er en skolebussjåfør?

• Liker 1
Skrevet

Den var ekkel :nei:

Nei, jeg har faktisk en helt vanlig kontorjobb, som så mange andre!

• Liker 1
Gjest Adriana.
Skrevet

Haha, hadde ein litt suspekt bussjåfør på vidaregåande, som kosa seg veldig på jobb blant alle dei søte 16-17 åringane :biggrin:

• 2 uker senere...
Gjest birry93
Skrevet

Er noen veldig kåt på jobb, så ser jeg ikke noe galt i å ta en tur på do og få gjort noe med det, istedet for å gå rundt å være helt ukonsentrert.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger, bruker jo ikke lenger tid enn et vanlig toalettbesøk :)

Gjest rabrabara
Skrevet

Har gjort det, ja. Energipause kalles det ;)

Skrevet

Jeg onanerer på jobb 2-3 ganger om dagen faktisk.

har vanlig kontorjobb. men ofte når jeg ser en kvinne

med stor utringing og noen flotte store varme myke kvinnebryster

er jeg fortapt.. da må jeg runke.. og fantasere om hva jeg

kunne ha gjort med brystene hennes..

det er bare slik jeg er.

Ingen ting uvanlig med dette synest jeg. jeg har et stort behov,

og trenger og runke flere ganger om dagen.

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet
Ingen ting uvanlig med dette synest jeg. jeg har et stort behov,

og trenger og runke flere ganger om dagen.

Andre trenger røykepause, du trenger runkepause. :fnise:

Skrevet

Har aldri gjort det før men ble kåt av noen tråder her inne nå. Går og tar en runkepause nå jeg...

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hva gjør dere om dere sitter i et møte, og ser en flott dame da? Løper ut for å nappe løken?? Man må jo kunne overleve i sosiale settinger uten å måtte ty til onanering, mener jeg. Selv om jeg ikke ser noe galt i det om man ikke gjør det så hyppig at det går utover arbeidet.

Skrevet

Hva gjør dere om dere sitter i et møte, og ser en flott dame da? Løper ut for å nappe løken??

Da er det bare å holde ut til møtet er over, eller det er pause. Om jeg ikke kommer i buksene, da. :gjeiper:

Skrevet

Nei. Aldri!

Til dere som gjør det; går dere på do da eller? Bås-do?

Sitter der å peser og stønner? Uff.. Jeg hadde opplevd det som ganske ubehagelig om jeg oppdaget at kollegaen min satt og stønnet i båsen ved siden av meg :rodme: Dere får gjøre det diskret da hvertfall. Jeg har ingen interesse av å vite slike ting om mine kollegaer.

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Jeg tror nok det er lettere for menn å smugrunke på dass enn det er for oss jenter. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...