Gå til innhold

Puppemassasje?

Joey

Normalt eller merkelig?  

1 stemme

1. 1. Normalt eller merkelig?

• Lugn, grabben, helt normal oppförsel!
      4
    • Merkelig dame, ikke mer massasje på henne!
      21

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som massör på et Spa i Stockholm centrum, og masserte en jente på omkring 30 år forrige helg. Alt var helt OK bortsett fra en ting som jeg ikke helt vet hva jeg skal tro om. Jeg hadde massert baksiden og hun hadde snudd seg på ryggen. Mens jeg masserer bena flytter hun helt enkelt hendene opp under håndkledet og legger dem liksom på puppene, vips: en pupp i hver hånd. Mens jeg masserer bena ligger hun der og klemmer på dem! (Litt diskrét, men ikke til å ta feil av!)

Jeg fortalte det til samboeren, hun syntes bare det var litt merkelig. Jeg syns liksom det er som om jeg skulle få massasje og ligge og klemme på snoppen under håndkledet!

Hva synes dere? Er jeg lettskremt eller var denne dama litt merkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette er et typisk eksempel på tvilsom oppførsel som man aldri ville akseptert fra en mann, men der en kvinne kan slippe unna med det.

Definitivt en noe merkelig dame, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Føler DU at du overreagerer da? De seksuelle tilnærmelsene der er jo ikke til å ta feil av, og i en setting der de absolutt ikke hører hjemme. Ei jente ville aldri funnet seg i noe slikt, men sagt tydelig i fra til vedkommende. Du er fysioterapeut, ikke prostituert!!!

Samtidig har du et ansvar selv også. Hvis gris-kjærringa så ekstremt ufin og taktløs at hun tror det er greit å oppføre seg sånn overfor en profesjonell som bare gjør jobben sin, så er det DIN jobb å fortelle henne hvordan et pasient-terapeut forhold fungerer. Det må være noe alvorlig galt med verden hvis jenter skal få ture frem akkurat som de vil?

Hvis du har litt guts; fortell henne på en saklig måte at oppførselen hennes ikke hører hjemme i din praksis, og at du føler deg støtt. Selvfølgelig kan du miste henne som kunde, men hun fortjener å settes på plass, syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o  

Føler DU at du overreagerer da?

:P

Jeg reagerte ikke i det hele tatt, jeg ble litt satt ut..

Det var liksom ikke pervo, hun lå der litt tankefravärende og klemte på dem. Det var liksom som om .. jeg vet ikke... som når noen sitter og tvinner håret når de leser. (Om du forstår)

Men klemmer man på puppene foran noen annen?! Jeg fatter ikke hvordan dere klarer å gå rundt med de der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer en grunnleggende forskjell mellom gutter og jenter fram føler jeg. La Flaca sier at du skal si at du føler deg støtt, men greia er at han ikke ble det, eller hva? At jenter gjør noe sånt ser vi ikke som noe problem, vi blir ikke støtt, men det gjør jenter. Aldri sett "problemet" med seksuelle tilnærminger, er vel bare å overse eller om det blir nærgående og si nei. Dette var jo ikke akkuratt nærgående, og hvis jenta fikk noe nytelse ut av dette så er vel det greit? Sikkert noe av dette som må forklares, så det er bare å spørre hvis dere lurer på noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo HAN som åpner tråden med å spørre om HAN er lettskremt, så det er jo tydelig at HAN reagerer på dette, mens kjæresten hans (som jeg faktisk regner med er jente) synes det er litt merkelig men ikke mer.

Og noen klemmer faktisk på puppene uten at de blir tent av det, og uten at det er seksuelt ment, jeg kan selv sitte å holde på puppene mine, uten at jeg er eller blir kåt av det.

Kan godt hende det er vanlig for mannfolk å sitte å dra i snoppen også, uten at det er seksuelt betont, det vet jeg ikke. :-?

Hadde hun derimot rytmisk gnidd seg i skrittet, som jo er det som kan sammenlignes med en mann som ligger å drarn, så hadde det jo blitt noe annet synes jeg.

Og dessuten, hva skal du si til henne da?

"Unnskyld, men det er ikke lov til å ta på puppene sine mens jeg masserer!" :lol: Hadde det da vært en ubetenksom bevegelse fra henne, så hadde det jo blitt litt sånn: " Her tar man ikke på albuen sin under massagen altså!!" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Knips hardt på brystvortene neste gang så snur hun seg nok tilbake :hoho:

Men ghee det er bare pupper da, tror ikke de biter eller glefser. Ikke no big deal det derre...stopp heller når hun ber deg massere mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...noen klemmer faktisk på puppene uten at de blir tent av det, og uten at det er seksuelt ment, jeg kan selv sitte å holde på puppene mine, uten at jeg er eller blir kåt av det. (...)

Og dessuten, hva skal du si til henne da?

"Unnskyld, men det er ikke lov til å ta på puppene sine mens jeg masserer!" :lol: Hadde det da vært en ubetenksom bevegelse fra henne, så hadde det jo blitt litt sånn: " Her tar man ikke på albuen sin under massagen altså!!" :wink:

Hvor dum hadde man ikke fölt seg om man stopper massasjen og sier: "Slutt med det der!", om hun ikke tenker på det i det hele tatt? :klaske:

Men er det vanlig å holde på dem? Om det er helt vanlig (hva vet jeg) så skal jeg slutte å tenke på det.

PS: vi gutta holder IKKE på den uten at vi mener no' med det! Om vi ikke er italienere, da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: vi gutta holder IKKE på den uten at vi mener no' med det! Om vi ikke er italienere, da..

Joey er av italiensk avstamming! Du har jo han som avatar....??? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke hun nødvendigvis mente noe seksuelt med det.

Er det så unormalt å holde på puppen sin, da?

I visse sammenhenger er pupp = kne, ergo helt "useksuelt" og ufarlig.

Kommer selvsagt an på resten av personen, og hva hun ellers gjorde, men å pingse litt på puppen er vel ikke så rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er uvanlig å holde på og stryke på puppen uten at det er seksuelt, det blir som om jeg holder meg på kneet eller stryker meg på underarmen, ubevisst i tanker ett helt annet sted.

Men heldigvis så pleier jeg allikevel å være åndsnærværende nok til IKKE å gjøre det på puppen når det er andre til stede, ikke fordi det blir mer seksuelt betinget av at andre er til stede, men fordi jeg vet at det lett kan bli oppfattet som det.

Og jo, når jeg tenker meg om, så kjenner jeg faktisk flere menn som kan sitte å "fikle med snoppen" uten at de blir kåte eller blir stive av det, skjønner dem godt jeg!!! :lol: synes den er artig å klemme på også i myk tilstand jeg!!!! :lol:

Dersom det ikke skjer ofte, så ville jeg bare oversett dette jeg, men klart, blir hun plagsom sier man ifra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...