The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #281 Skrevet 23. januar 2011 VI har ikke begynt å selge dem ennå, men vi skal selge det til påske. Kaffedrikkingsprosessen går ikke bra her. Kanskje jeg skal lage meg en kopp for å få fart på den? Kaffedrikkingsprosessen altså, ikke koppen.
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #282 Skrevet 23. januar 2011 Hmm...innlegget kl. 11.11 begynner å ligne på dem jeg har lest et helt annet sted...av den godeste katteskribenten. Keep up the good work!
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #283 Skrevet 23. januar 2011 Og jeg som trodde jeg var her inkognito? I hope you manage gettin' some fart on your cup, pus!
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #284 Skrevet 23. januar 2011 Neida, jeg kjenner til deg fra før av jeg skjønner du... Du har ordet i din makt og burde bruke det oftere på lengre innlegg. Artig å lese. *det var dagens ros...det får da være grenser for bukking og skraaaping her*
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #285 Skrevet 23. januar 2011 Den bukkende stalker? Snasent. Bend over, beibi. Skulle hatt en sånn der peilepinne, a la den vi sjekker oljenivået med, for å finne ut om vi har fått i oss tilstrekkelig med kaffe. Jeg tror ikke det, for jeg skjelver ikke på nevene ennå...
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #286 Skrevet 23. januar 2011 Jeg velger høflig å ikke kommentere den første der...og undres på om det går med virkelig MYE kaffe der i gården? Er du oppe i noen liter om dagen kanskje? Drikker ikke slike mengder på tomgang jeg, så jeg har ikke det problemet.
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #288 Skrevet 23. januar 2011 *steppe inn med fotmassasje til Kami kommer*
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #290 Skrevet 23. januar 2011 Gidder noen å massere meg? Tja, hva er det du trenger å få gnukket og gnudd nå da? Noe spennende?
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #291 Skrevet 23. januar 2011 *gjøre seg lekker og kittensk i målet og svare:* ...eh... :rødme: øreflippene kanskje?
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #292 Skrevet 23. januar 2011 Hmmm... Prøver noen å underslå andres gnukk? Har forresten sett thaidamer trampe på stive rygger, så en øreflipp bør ikke by på store utfordringer. Må bare finne ut om det er best med eller uten fjellstøvler...
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #293 Skrevet 23. januar 2011 Hmmm... Prøver noen å underslå andres gnukk? Har forresten sett thaidamer trampe på stive rygger, så en øreflipp bør ikke by på store utfordringer. Må bare finne ut om det er best med eller uten fjellstøvler... Neida, vi underslår ingenting, men tilsniker oss det vi kan klare... Huh? Fjellstøvler på hendene?
The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #294 Skrevet 23. januar 2011 Det er nakken jeg vil ha massert, Kami. Fikser du det?
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #295 Skrevet 23. januar 2011 Jatta, hvis du er odentlig sidnakket, så går det sikkert greit. Men det er en stund siden sist, ettersom jeg måtte slutte å massere da jeg bestemte meg for å slutte med kvinnfolk. Du vet jo hvor lett det ene tar det andre, og plutselig så sitter en der distrahert og jævli...
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #298 Skrevet 23. januar 2011 Det ville da være uhyfselig lite servicevennlig av meg! Hva om vi finner andre stivheter underveis da? Hva om det viser seg at du trenger dypmassasje, og må knas fra nakke til bekken? For ikke snakke om lår og skuldre! Nei, det ville være direkte ufint av meg...
The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #299 Skrevet 23. januar 2011 Det ville da være uhyfselig lite servicevennlig av meg! Hva om vi finner andre stivheter underveis da? Hva om det viser seg at du trenger dypmassasje, og må knas fra nakke til bekken? For ikke snakke om lår og skuldre! Nei, det ville være direkte ufint av meg... Ok. Da sier jeg ja, takk til full kroppsmassasje.
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #300 Skrevet 23. januar 2011 Det skulle ikke ta så forferdelig lang tid... Kanskje vi bør bruke rikelig med olje, sånn at du skvetter mellom fingrene, og blir litt vanskeligere å holde styr på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå