mia83 Skrevet 21. januar 2011 #261 Del Skrevet 21. januar 2011 Nei det gjør nok ikke det.. håper at våren kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 21. januar 2011 Nesten sånn som med liten skrift på kontrakter og garantibevis, dette her. Alle gledet seg til den globale oppvarmingen, men ingen visste at det betydde en ny istid her oppe... Hvor i svarten gjorde jeg av støvsugerposene? Hmm... Håper ikke Kitty kommer på besøk med mammuten sin, med det aller førsteste. Lysten på speilegg. Har ikke egg i huset. Får ta meg en dusj istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #263 Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan komme hit. Vi har massevis av egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #264 Del Skrevet 21. januar 2011 Har dere eget hønsehus, kanskje? Tror du ikke jeg greide å glemme egg da jeg var i butikken, igjen? I morgen skal jeg jammen meg huske på dem. Ble fysen på sånne der eggting nå. Omelett, og ometung, liksom. Eggerøre og speilegg. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. januar 2011 #265 Del Skrevet 21. januar 2011 Hønsemenstruasjon frister ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #266 Del Skrevet 21. januar 2011 Hønsemenstruasjon frister ikke meg. Du finner ikke temaet spesielt oppeggende, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2011 #267 Del Skrevet 22. januar 2011 Sånn like før jeg stormer ut for å omfavne dagen istedenfor å sitte her å drikke kaffe og gjøre meg klar for den... Deiligvis så vet jeg innerst inne at den forsvinner om en bare venter lenge nok Så kommer kvelden med sin fuktige omfavnelse og brer sitt lune mørke teppe over lendet. Noen ganger har det stjerne- og månemønster I dag er det helfarget antrasittsvart Det gleder meg å se at han også innehar slike kvaliteter. Endelig: et Kamikatze-dikt fra hjertets innerste rot... (ikke spesielt ryddig, altså...hehe) DER! Gikk trynet rett i puta!Snakkes. Må si at det høres noe voldsomt ut når det legges i det katz`ke hjem...bør vi bli bekymret over all ansiktsdeformasjoniteten etter hvert? :klø: Hvor pokker gjorde jeg av badebuksa? Den ligger HER. Hvordan kom den hit?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #268 Del Skrevet 22. januar 2011 Daling aim haum? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #269 Del Skrevet 22. januar 2011 Vælkåm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #270 Del Skrevet 22. januar 2011 Takk, så vennligsinnet du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. januar 2011 #271 Del Skrevet 22. januar 2011 Ai nøvv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2011 #272 Del Skrevet 22. januar 2011 Vi har ikke hønsehus nei, men fikk 60 egg som har dobbeltplomme inni. Han fikk dem på en gård han var på fordi de kan visstnok ikke selges i butikken.. Men de er like gode! og mer eggeplomme. og DIIIGRE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #273 Del Skrevet 23. januar 2011 Rare butikker. Ville jublet hvis jeg fant dobbeltplomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. januar 2011 #274 Del Skrevet 23. januar 2011 Au vått a bjutifull må`ning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #275 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Au dear, ar ju in mourning? Pour ju! Nedkjemper lysten til å legge seg nedpå igjen. Men et eller annet sted, finns der en frokost. En frokost som venter på å bli gomlet. Om den finns i brødboksen, i kjøleskapet eller i fryseren, er det likefult en frokost, som alle andre. Noen frokoster er i selskap med andre, noen er alene. Ære være frokosten i brødboksen, og fred på bordet... Hmmm... Bør muligens peise av morgenandakten, som står og gneldrer i bakgrunnen? PS Hæv ju bin crymping? Endret 23. januar 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. januar 2011 #276 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja butikker er rare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #277 Del Skrevet 23. januar 2011 Alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #278 Del Skrevet 23. januar 2011 Eller selger dere dobbeltplommede egg, kanskje? Hm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. januar 2011 #279 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi selger ikke egg i det hele tatt. Eller jo det gjør vi. Vi selger påskeegg. Kan du tilgi meg for at jeg løy til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 23. januar 2011 Never. Har dere begynt med påskeegg allerede nå! Ikke før er julejuggelet knust og kastet, så er det på tide å grave frem kvikklønsj og solkrem, gitt! Hvordan ligger dere an i kaffedrikkingsprossessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå