Gå til innhold

BANANZAI!

Kamikatze

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drev også og bokset i min barndom. Både med joikabokser og det som verre var. Men som tidlig teknofreak, ble det mest hjemmesnekra elektroniske telefon/calling-greier. Etterhvert ble det artigere å hacke telefonsentraler. Mest fordi det ble sagt at visse ting var umulig. Det var de ikke. :nigo: Ellers var jeg snill. Og påstår noen noe annet, har jeg alibi! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen til forumets problemløser. :goodbye:

Skrevet

Problemløser som lesket kalk, da eller?

Hallo på dere! Er litt rastløs, kjenner jeg. Sånn like før jeg stormer ut for å omfavne dagen, istedenfor å sitte her å drikke kaffe og gjøre meg klar for den...

Deiligvis så vet jeg innerst inne at den forsvinner, om en bare venter lenge nok. Så kommer kvelden med sin fuktige omfavnelse, og brer sitt lune mørke teppe over lendet. Noen ganger har det stjerne- og månemønster. I dag er det helfarget antrasittsvart. Men først gjelder det å komme seg gjennom dagen. Og til det trengs det... Ja, du gjettet det... :nigo:

Skrevet

:vinke:

Hei! Ble du helt målløs? :gjeiper:

Skrevet

Jeg fisker ikke etter noe jeg. :opplyser:

Skrevet

Nei. Vil du bli med til Island?

Skrevet

Hvai, er du gått lens for is, eller? :ler:

Er egentlig imponert hvis jeg får fri lenge nok til å dra på samvirkelaget... Men skulle anledningen oppstå, joiner jeg gjerne, sålenge du ikke prakker på meg den der helsikes gjæra pigghåen og Svartadaudir.

Skal du på badeferie?

Skrevet

DER! Gikk trynet rett i puta!

Snakkes. :)

Skrevet

Jeg vil være med til Island. :opplyser:

Skrevet

Du kan gjerne bli med Kitten!

Vi er en gjeng her som har lyst til å dra sammen. En tur i Blue Lagoon er jo selvskreven. SÅ litt bading blir det.

Råtten hai går vel bra? Og Brennivin! :ler:

Og kanskje litt Hangialegg. Det er islandsk pålegg. Røkt lammekjøtt mener jeg det var.. som smaker som askebeger..

Jeg prøvde å få det opp på google for å vise hva det er for noe, men da kom det bare opp: Mente du Hageanlegg?? :ler:

Skrevet

Du kan gjerne bli med Kitten!

Vi er en gjeng her som har lyst til å dra sammen. En tur i Blue Lagoon er jo selvskreven. SÅ litt bading blir det.

Råtten hai går vel bra? Og Brennivin! :ler:

Og kanskje litt Hangialegg. Det er islandsk pålegg. Røkt lammekjøtt mener jeg det var.. som smaker som askebeger..

Jeg prøvde å få det opp på google for å vise hva det er for noe, men da kom det bare opp: Mente du Hageanlegg?? :ler:

:ler:

Når skal dere dra da?

Skrevet

Det blir nok i slutten av april. Passer det for deg? :) Al og en til ville være med. Husker ikke helt hvem i farten.. :ler:

Skrevet

Det passer kjempebra. :hoppe:

Skrevet
:5: Nå har vi kapret boka til Kami også.. :ler:
Skrevet

Jepp. :jepp: Den er på tur til å bli en reisedagbok.

Å himmel og spetakkelse! I dag er det plusser ute! :duskedame::flagg: Hele en komma noe! - Hvor pokker gjorde jeg av badebuksa?

Skrevet

Her er det kuldegrader.. :sukk: Men det er "bare" -7,2.

Skrevet

- 7,2 grader gjør ingen sommer. :opplyser:

Daaakar! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...