Kamikatze Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #241 Skrevet 19. januar 2011 Jeg drev også og bokset i min barndom. Både med joikabokser og det som verre var. Men som tidlig teknofreak, ble det mest hjemmesnekra elektroniske telefon/calling-greier. Etterhvert ble det artigere å hacke telefonsentraler. Mest fordi det ble sagt at visse ting var umulig. Det var de ikke. Ellers var jeg snill. Og påstår noen noe annet, har jeg alibi!
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar 2011 #242 Skrevet 20. januar 2011 Godmorgen til forumets problemløser.
Kamikatze Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #243 Skrevet 20. januar 2011 Problemløser som lesket kalk, da eller? Hallo på dere! Er litt rastløs, kjenner jeg. Sånn like før jeg stormer ut for å omfavne dagen, istedenfor å sitte her å drikke kaffe og gjøre meg klar for den... Deiligvis så vet jeg innerst inne at den forsvinner, om en bare venter lenge nok. Så kommer kvelden med sin fuktige omfavnelse, og brer sitt lune mørke teppe over lendet. Noen ganger har det stjerne- og månemønster. I dag er det helfarget antrasittsvart. Men først gjelder det å komme seg gjennom dagen. Og til det trengs det... Ja, du gjettet det...
Kamikatze Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #245 Skrevet 20. januar 2011 Hei! Ble du helt målløs? :gjeiper:
Kamikatze Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #249 Skrevet 20. januar 2011 Hvai, er du gått lens for is, eller? Er egentlig imponert hvis jeg får fri lenge nok til å dra på samvirkelaget... Men skulle anledningen oppstå, joiner jeg gjerne, sålenge du ikke prakker på meg den der helsikes gjæra pigghåen og Svartadaudir. Skal du på badeferie?
Kamikatze Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #250 Skrevet 21. januar 2011 DER! Gikk trynet rett i puta! Snakkes.
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #252 Skrevet 21. januar 2011 Du kan gjerne bli med Kitten! Vi er en gjeng her som har lyst til å dra sammen. En tur i Blue Lagoon er jo selvskreven. SÅ litt bading blir det. Råtten hai går vel bra? Og Brennivin! Og kanskje litt Hangialegg. Det er islandsk pålegg. Røkt lammekjøtt mener jeg det var.. som smaker som askebeger.. Jeg prøvde å få det opp på google for å vise hva det er for noe, men da kom det bare opp: Mente du Hageanlegg??
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #253 Skrevet 21. januar 2011 (endret) Her var det Endret 21. januar 2011 av mia83
The Kitten Skrevet 21. januar 2011 #254 Skrevet 21. januar 2011 Du kan gjerne bli med Kitten! Vi er en gjeng her som har lyst til å dra sammen. En tur i Blue Lagoon er jo selvskreven. SÅ litt bading blir det. Råtten hai går vel bra? Og Brennivin! Og kanskje litt Hangialegg. Det er islandsk pålegg. Røkt lammekjøtt mener jeg det var.. som smaker som askebeger.. Jeg prøvde å få det opp på google for å vise hva det er for noe, men da kom det bare opp: Mente du Hageanlegg?? Når skal dere dra da?
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #255 Skrevet 21. januar 2011 Det blir nok i slutten av april. Passer det for deg? Al og en til ville være med. Husker ikke helt hvem i farten..
Kamikatze Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #258 Skrevet 21. januar 2011 Jepp. Den er på tur til å bli en reisedagbok. Å himmel og spetakkelse! I dag er det plusser ute! Hele en komma noe! - Hvor pokker gjorde jeg av badebuksa?
mia83 Skrevet 21. januar 2011 #259 Skrevet 21. januar 2011 Her er det kuldegrader.. Men det er "bare" -7,2.
Kamikatze Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #260 Skrevet 21. januar 2011 - 7,2 grader gjør ingen sommer. Daaakar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå