Gå til innhold

Vet ikke hvordan jeg skal bruke gaven?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 14 år og fikk et gavekort fra www.soar.no

Når jeg var inne på siden så ser det ut som om de selger clipon extensions, jeg har ikke langt hår så det er jo genealt for meg, men jeg har liksom aldri brukt clipon før, er det farlig å bruke de veldig lenge? Eller er det bare noen timer om gangen? Er veldig redd for å skade håret mitt... Sende de mail men de svarer kanskje ikke fordi det er kveld. Har veldig lyst å bestille nå men må jo være sikker!! Noen som vet? Plis, svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clip-on's ligger vel i ordet. Du klipser/fester "hårrekken" på og når du er ferdig med å ha langt hår, tar du den av. Dette er jo midlertidig hår, og ikke hår som f.eks limes på. Det må derimot gjøres hos frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

BTW jeg har selv brukt det og det skadet ikke mitt hår, like fint ennå ;) du kan bare bestille det.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du prater om?

BTW jeg har selv brukt det og det skadet ikke mitt hår, like fint ennå ;) du kan bare bestille det.

Åh, tusen takk for svar! Nå gleder jeg meg skikkelig masse til pakken kommer! :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest gjest

Da har jeg fått extensione i posten og har brukt de hele dagen idag. Til helgen drar hele familin til Egypt og jeg lurer på om det er greit å bade i havet med clip on hair extensions? Vil de falle ut? Kanskje jeg skulle ha prøvd å bade i badekaret først, men vi har bare dusj hjemme.... :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått extensione i posten og har brukt de hele dagen idag. Til helgen drar hele familin til Egypt og jeg lurer på om det er greit å bade i havet med clip on hair extensions? Vil de falle ut? Kanskje jeg skulle ha prøvd å bade i badekaret først, men vi har bare dusj hjemme.... :fnise::fnise::fnise:

Jeg må bare fortelle en liten historie fra da disse først kom på markedet, og var relativt ukjente for de fleste.

En bekjent av meg er frisør, og skulle på julebord (eller noe slikt) sammen med mange andre frisører fra samme kjede. Altså var det mange av dem som ikke kjente hverandre fra før på denne tilstelningen.

Vel, min bekjente dukket opp på fredag ettermiddag med langt hår.

Kvelden ble fuktig, og neste morgen gadd hun ikke sette i "clipene", og gikk ned til frokost med sitt naturlige korte hår.

Hun fikk noen skeptiske blikk i løpet av frokosten, men skjønte ikke helt hvorfor, før hun fikk spørsmålet: "hadde ikke du langt hår i går?" Jo, hun måtte svare bekreftende på det, men skjønte ikke helt hvor personen ville hen... før hun fikk neste kommentar:

"Neste gang du lar noen klippe deg bør du passe på at frisøren er edru!"

Det viste seg at hun hadde glemt å ta ut en "clip" bal, og det så nok litt dumt ut med en lang hale blant det ellers så korte håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...