Rapitap Skrevet 18. oktober 2003 #1 Del Skrevet 18. oktober 2003 ...help! Jeg vet ikke hva jeg skal finne på som gave.....Nå er det bare 3-4uker igjen...Hjelp!!! :o Jeg hadde satt virkelig stor pris på endel tips fra dere. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 18. oktober 2003 #2 Del Skrevet 18. oktober 2003 Desom du gar på Gullsmeden, så kan du få kjøpt noen spesielle vinglass. Håndblåste, med en veldig spesiell og fin messingstett. Husker desverre ikke hva serien heter, men de er nydelige glass. Mamma fikk slike til femti-års dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 18. oktober 2003 #3 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvor mye skal det koste da? Min mamma blir hvertfall veldig glad for kunstglass! Synes det er en fin gave å gi fordi det ikke er noe hun pleier å kjøpe til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. oktober 2003 #4 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har hun en hobby ? dersom hun har det kan du kjøpe noe i den forbindelse. Dersom hun ikke har noen hobby kan du kjøpe fluefiskestangsett. Da får hun en hobby ! Liker hun teater ? Teaterbilletter er en ide ? En weekend på hotell et eller annet sted ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kjempe gode ideer! Min mor liker glass.... *tenke tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #6 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hva med vevde bilder fra Heidrun Kringen? Nydelige og i veldig mange flotte farger. Eller en dag på Spa, eller aromaterapi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2003 #7 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hva med en teatertur, revy eller konsert med deg? Med en god middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. oktober 2003 #8 Del Skrevet 19. oktober 2003 gave kort på Ving eller Star tour? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 19. oktober 2003 #9 Del Skrevet 19. oktober 2003 Mine forslag er gavekort på aromaterapi eller massasje. Gavekort på blomster så hun kan kjøpe seg en ny bukett når alle de hun fikk på dagen er visnet. Kanskje et gavekort på nedvask av hus/leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. oktober 2003 #10 Del Skrevet 19. oktober 2003 Min mor fikk reise av min bror og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hmm.......reise.....malersaker eller sysaker kanskje? Det er jo litt personlig på en måte, men hva? Oljemaling? Ny symaskin? Gavekort i en tekstilbutikk? Bli ny? Frisørtime? *sukk!* Dagene bare flyr avgårde.......11/11 er ikke langt unna nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2003 #12 Del Skrevet 23. oktober 2003 Kunstglass - hvis hun setter pris på slikt. Eller aromaterapi, eller frisørtime - hvis hun ikke unner seg slikt til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 24. oktober 2003 #13 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva med en Tempur-pute? Vi gav dette til min svigermor i 60-års-gave, og det er en stor suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå