AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #1 Del Skrevet 27. desember 2010 Hm, hvor poste denne, tro? Vel, prøver her, så får noen heller flytte den hvis det er helt galt. Sønnen vår fikk et mikroskop til jul, men vi finner ikke ut hvordan det fungerer. Det er kjøpt i lekebutikk, men virker veldig solig og ordentlig, med lys og det hele. Vi legger ting på glassplata under mikroskopet, men ser ikke noen verdens ting. Bruksanvisningen er på engelsk, og inneholder litt for mange uttrykk som vi ikke forstår. Hjelp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 28. desember 2010 #2 Del Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer med en spennende julegave, sånn har jeg lett etter til mine barn men finner bare sånne i tynn plast som blåser over ende ved et host. Har du sjekka om det skal batteri i?? Jeg hadde ett som barn og der var det en liten av/på knapp, når jeg skøyv kanppen over på on kom lyset på og så var det bare å vri på den runde "dingsen" for å velge styrke. Har du ellers sett at ikke linsa er dekket av beskyttelses plast el lign?? Skulle gjerne ha lest bruksanvisningen for deg, men det er vel ikke så lett å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette mikroskopet var nok dessverre av dårlig kvalitet. Batterier var det bruk for, ja, og lyset fungerte, men det var umulig å se noe igjennom linsen uanset hvordan vi stilte inn. Vi tok det derfor med tilbake til lekebutikken hvor det ble testet - og funnet ubrukelig. De åpnet til og med en eske med et nytt mikroskop, men det fungerte heller ikke. Veldig dumt, for dette var drømmeleken. Noen vet kanskje hvor man kan få kjøpt et mikroskop av bedre kvalitet, men likevel beregnet på barnebruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 1. januar 2011 #4 Del Skrevet 1. januar 2011 Så kjedelig da Godt du fikk medhør i butikken iallefall. Jeg vet ikke hvor man får tak i gode slike nå, har kikket etter selv. Det vi hadde som små fulgte med et kjemi-sett, og var av veldig god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 5. januar 2011 #5 Del Skrevet 5. januar 2011 Ligger en god del på Ebay ser det ut til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Del Skrevet 7. januar 2011 Ligger en god del på Ebay ser det ut til. Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 9. januar 2011 #7 Del Skrevet 9. januar 2011 Tusen takk for tips! Tror jaggu det blir forsinket julegave på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #8 Del Skrevet 14. januar 2011 Ring lekebutikken på Amfi i Mandal, der har de gode mikroskop i flg innehaveren og han har god peiling på det han tar inn i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå