Gå til innhold

rar mld etter gavekort fra venninne


Gjest ts18

Anbefalte innlegg

fikk gavekort på h&m på 300kr fra bestevenninnen min til jul. Da jeg sendte melding og takket så mye for gaven, fikk jeg tilbake av hun: " Er det noe å bli så glad for altså?" Også svarte jeg: "Ja, skulle jeg ikke det?" også fikk jeg tilbake: " nei kunne være du syntes det var litt kjedelig med gavekort eller noe da.. men bra da! "

Ville dere reagert?

Jeg syntes liksom at det virket litt som om hu stussa på at jeg blei glad.. Kjøper en "gave" som hu tror jeg vil syntes er kjedelig liksom.. Hu hadde masse å kjøpe til meg som jeg ønsket meg ogsåå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk gavekort på h&m på 300kr fra bestevenninnen min til jul. Da jeg sendte melding og takket så mye for gaven, fikk jeg tilbake av hun: " Er det noe å bli så glad for altså?" Også svarte jeg: "Ja, skulle jeg ikke det?" også fikk jeg tilbake: " nei kunne være du syntes det var litt kjedelig med gavekort eller noe da.. men bra da! "

Ville dere reagert?

Jeg syntes liksom at det virket litt som om hu stussa på at jeg blei glad.. Kjøper en "gave" som hu tror jeg vil syntes er kjedelig liksom.. Hu hadde masse å kjøpe til meg som jeg ønsket meg ogsåå...

Hva ga du henne?Kankje hun er missfornøyd med gaven fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var sikkert bare litt usikker på om du syntes at gaven var kjedelig. Kanskje hun var litt flau over at hun ikke hadde funnet på noe mer spennende og gruet seg for reaksjonen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert dårlig selvtillit. Hun var sikkert redd etter at hun hadde kjøpt gaven for at du ikke ville like gaven. Man leser jo ofte på forumer (KG o.l.) at gavekort er upersonlig. Det var nok bare en klossete kommentar fra henne. Nå er hun sikkert lettet over at du likte gaven likevel. JEG hadde ihvertfall blitt glad for gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var sikkert bare nervøs for at du skulle synes et gavekort var fantasiløst og at du heller ville hatt noe mer personlig. Kanskje ble det kjøpt i siste liten, kanskje husket hun ikke hva du hadde sagt... det kan være mange grunner til at du ikke fikk de spesifikke tingene du ønsket deg. Det er vanskelig å tolke SMS-samtaler - jeg synes ikke du skal bry deg noe om det. Hun vil at du skal ha det bra og omvendt. Da spiller vel ikke gaver noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...