Gjest meg vel! Skrevet 26. desember 2010 #1 Del Skrevet 26. desember 2010 Noen som har tips om no bra romjulssalg? Vært kjekt med både nye klær, og elektroting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 26. desember 2010 #2 Del Skrevet 26. desember 2010 Har ikke noe og komme med. Men vil gjærne vite det jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. desember 2010 #3 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Fikk nettopp en e-post med salg på opp mot 70% hos Christiana GlasMagasin for ihvertfall de som er med i kundeklubben deres. Kan kanskje finne noen godbiter der? Jeg skal ihvertfall ta meg en tur innom i morgen. Mvh Yvonne Endret 26. desember 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 26. desember 2010 #4 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har desverre ingen tips, men skulle hatt noen nye møbler. Noen som vet om møbelforretninger har romjulssalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 29. desember 2010 #5 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg syns jeg har sett på reklame de siste dagene at det er et heftig romjulssalg hos Skeidar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustyvel Skrevet 29. desember 2010 #6 Del Skrevet 29. desember 2010 Ikke et tips om romjuls-salg da, men personlig ville jeg ventet til januar og heller ta det på Januar-salg. Ofte er ting enda billigere da, siden de må ha ut 2010 ting, for å få plass til 2011 tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Independent_ Skrevet 29. desember 2010 #7 Del Skrevet 29. desember 2010 Ja, dessuten så setter de jo opp prisene før jul, og prisene er derfor akkurat like høye/lave som de var før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 29. desember 2010 #8 Del Skrevet 29. desember 2010 I alle klesbutikkene jeg var i dag, var det masse 50 % osv over alt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 30. desember 2010 #9 Del Skrevet 30. desember 2010 Var på så mye julehandel før jul at jeg orker ikke mer handel. Har ikke vert i en eneste butikk siden jukaften, bortsett fra aviskiosk, Mne nå må jeg ha melk og noe til så blir det vel å se på litt klær og sminke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 30. desember 2010 #10 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) I alle klesbutikkene jeg var i dag, var det masse 50 % osv over alt:P Endret 30. desember 2010 av Mubba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå