AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #21 Skrevet 27. desember 2010 Du er mer bekymret fordi du synes det er flaut enn over hans helse? La han sove. Det kan være mange grunner. Går det ikke over om par uker, kan du jo bli med han til legen siden du vet mest om hans rutiner? Som sagt så har han vært slik lenge nå og han nekter å gå til legen. Selvfølgelig blir jeg flau når han ligger å purker når vi har besøk. Selv om jeg blir flau betyr ikke det at jeg ikke bryr meg om helsen hans. hvorfor tror du jeg har prøvd flere ganger å få han med til legen?
Gjest fine Skrevet 28. desember 2010 #22 Skrevet 28. desember 2010 skjønner jo at det er merkelig at han ikke vil til legen, men det kan jo hende han utsetter det av en grunn.....mange unngår jo både lege og tannlege fordi de er nervøse. selv hadde jeg svulst på skjoldbruskkjertelen, og var både før og etter operasjonen sammenhengende ekstremt trøtt i.....tja, 6 år? sikkert mange som trodde jeg var lat og uinteressert, men jeg var altså bare helt i koma og ute av stand til å holde konsentrasjonen oppe en hel dag av gangen. i perioder måtte jeg sove etter HVER ENESTE aktivetet, som eks å å på butikken. nå er jeg derimot i full jobb og vel så det, men det hadde for min del ingenting med vilje å gjøre. jeg er enig i at energi avler energi/søvn avler søvn - men det er helt irrelevant om det er helsen hans det er noe feil på. bestill en legetime og krev at han går. jeg gjorde det samme med min samboer når han var redd for å sjekke opp i en greie han fikk.... joda, han er voksen, men det kan jo være noe alvorlig. da er det greit å få det avklart det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå