CecilieB Skrevet 18. oktober 2003 #21 Del Skrevet 18. oktober 2003 På H&M har man ikke lov til å legge pengene på disken. De skal gies sammen med kvitteringen i hånden til kunden. Ihvertfall ideelt sett, det er vel noen som ikke gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. oktober 2003 #22 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg gir av og til pengene i hånden til ekspeditøren. Og så holder jeg hånden ut for å få penger igjen. Og så *klæsj* legges pengene på disken. Da føler jeg meg litt teit. Men det skjer ikke ofte altså. Hehe.. skjønner, jeg har refleks på å legge pengene på disken, så kan godt hende det har vært hos meg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. oktober 2003 #23 Del Skrevet 19. oktober 2003 :oops: Trodde det var bedre for kunden hvis jeg la vekslepengene på disken jeg, istedenfor å få alt dytta opp i hånda. Skal aldri gjøre det mer Jeg synes det er utrolig slitsomt når man får alt rett i hånda, med myntene omtrent pakket inn i en femtilapp og kvitteringen... Så jeg handler gjerne hos deg som legger pengene på disken! Eller en annen god løsning er kvitteringen i posen (med ett lite "Jeg legger kvitteringen din i posen") og pengene rett i hånda. Det er nok det jeg liker best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2003 #24 Del Skrevet 19. oktober 2003 I Trondhiem blir d Namastè som er favoritten så lenge Evy er på jobb.Får man særdeles god service. DE er dyktige de andre også ja.D er ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. oktober 2003 #25 Del Skrevet 19. oktober 2003 Eller en annen god løsning er kvitteringen i posen (med ett lite "Jeg legger kvitteringen din i posen") og pengene rett i hånda. Det er nok det jeg liker best. Jeg får utrolig mange sure komentarer når jeg putter kviteringen i posen, så har nesten sluttet med det... mange rare folk som skal kjefte for de utroligste ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 20. oktober 2003 #26 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg får utrolig mange sure komentarer når jeg putter kviteringen i posen, så har nesten sluttet med det... mange rare folk som skal kjefte for de utroligste ting... Jeg synes det er greit med kvitteringen i posen. Men noen venner av oss opplevde en kjedelig ting i forbindelse med det. De var på et kjøpesenter og hadde kjøpt dyre vintersko til ungene. Kvitteringen lå i posen og posen ble stjålet. De gikk tilbake til butikken og fan tut at noen hadde vært og levert skoene tilbake og fått pengene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cooli Skrevet 20. oktober 2003 #27 Del Skrevet 20. oktober 2003 kapphal på kvadrat' date='sandnes.... :evil:[/quote'] helt enig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #28 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå er ikke Esthetique en klesbutikk da, men jeg føler at jeg blir målt opp og ned hver gang jeg er der!(særlig på Glasmagasinet) Heller ikke så hyggelig når selgeren sier "du har EKSTREMT lys hud" kanskje 10 ganger.. En av de som "måler deg opp og ned" er min venninne. Hun jobber der innimellom. Men hun er veldig hjelpsom, det har jeg observert! Men jeg skjønner hva du mener. Det er som om noe er galt med deg fordi du ikke har like mye sminke som de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #29 Del Skrevet 20. oktober 2003 En butikk som bør skjerpe seg er Benedikte Ferner i Oslo (på frogner)!!! Jeg har handlet der flere ganger, og betalt flere tusen kroner for både sko og smykker... Men når jeg har vært der, så gidder de ikke engang å hjelpe meg! Jeg har måttet gå bort til en av de (de er også som regel rundt 3-4 stk der samtidig!) og SPØRRE etter hjelp! Greit, jeg inrømmer at kanskje et par av gangene så har jeg hatt på meg en vanlig slitt olabukse, og ikke ser ut som "a million bucks" Men, uansett hvordan jeg ser ut, så bør jeg vel få like god service som alle andre? En venninne av meg har vært der flere ganger og kun fått god service. Men nå er hun veldig jåle av seg og liker å pynte seg. Jeg derimot har ikke sminket meg alltid osv osv. Med andre ord, de bør skjerpe seg. Egentlig skjønner jeg ikke at jeg gidder å gå dit engang. De er rett og slett hovne butikkmedarbeidere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 20. oktober 2003 #30 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg tror jeg må stemme for Bikbok, der står ofte betjeningen og snakker i telefonen og de er som oftes ikke over 18. Dette gjelder nesten alle bikbok jeg har vært innom. Ellers så er Kolbotn klær den butikken jeg har vært inne i hvor de virkelig ser både tre og fire ganger opp og ned på meg før de blir opptatt med noe annet. Da gidder jeg i allefall ikke å kjøpe noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #31 Del Skrevet 21. oktober 2003 ..enig med benedikte-butikken! de er ganske så sure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 21. oktober 2003 #32 Del Skrevet 21. oktober 2003 Var og handlet klær med broren min i helgen (han er ikke spesielt glad i å gå inn i klesbutikker), og jeg syns at de er blitt veldig slitsomme på Jack & Jones i det siste?! De spør om vi trenger hjelp, vi sier nei takk, vi vil bare kikke litt. Hva kikker dere etter? begynner de da. Noe spesielt? Hvilken størrelse? Ble litt slitsomt når man egentlig bare har lyst til å få oversikten over hva de har i butikken sin syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå