Soul Skrevet 20. oktober 2003 #21 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hjemme hos oss tar vi det senest 13.dag jul. Da er soulmannen skikkelig lei av jula Men av mamma har jeg lært 20.dag jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2003 #22 Del Skrevet 20. oktober 2003 Min far sa at jula varer til Kyndelsmesse (2. februar). Noen ganger har jeg ventet så lenge, men helst går jula ut straks over 20.dagen. Men så begynner jeg ikke jula i adventen heller, så jeg blir ikke lei. Og så blir det kortere tid til våren kommer. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 21. oktober 2003 #23 Del Skrevet 21. oktober 2003 Me too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 21. oktober 2003 #24 Del Skrevet 21. oktober 2003 :D Rett etter nyttårsaften, da er det bare trist med juletre og julepynt.Jula er over da. La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. oktober 2003 #25 Del Skrevet 21. oktober 2003 Her ryddes julen bort lille nyttårsaften, hvis vi skal ha folk aften. Da pyntes det til nyttårsfest. Hvis ikke rydder jeg det vekk 1 nyttårsdag, da er vi lei av julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå